הופעת בחיי
החזרת לי את האמונה באהבה
לקחת את ליבי
הדבקת אותו חתיכה אחרי חתיכה
אמרת שתשמור עליו
שתלמד אותו להיות חזק
אבל לקחת אותו
ופוררת לאבק
עכשיו כלום כבר לא ידביק אותו חזרה
עכשיו כלום לא יחזיר לי תאמונה באהבה
חשבתי שאתה שונה
שלעולם לא תפגע
אבל רק חיזקת בי את הדעה
שאין דבר כזה אהבה
בנים יכולים להיות ממש אכזריים לפעמים =\
עצובביייי
מקווה שהכול יסתדר לך ושיהיה לך רק טוב
בנים יכולים להיות אכזריים אבל גם טובים
תאמיני שיהיה טוב והגבר הנכון יבוא בזמן הנכון
אהבה היא יפה עם מאמינים בה:]
אוהבתךךךךךךךךך
ופהבשבילךךך
מור'צי 😊
ההדבר שכתבת עליו תשיר
שווה ל... שליי;]
מהמהמהמההמהממהם יפפה שלי
מאמיי שלליי...
זה כל כך עצווב
וגם כל כך ייפה איך שאת מבטאת את זה..
יש לך יכולת כתיבה מדהימהה
ואל תדאגי יהיה טוב מאמיי
וזה נכון שבנים אכזריים לפעמייםםם
אבל אין מה לעשות מאמי
"צריך לנשק הרבה צפרדעים בשביל להגיע לנסיך"
מעצבן אבל נכון.. =\
אווהבת אותך ופה בשבילךך ת-מ-י-ד
מוווווואהה
-דניאלו'ש-
עצובב מאמיי אבל לא כל הבנים ככה
את תיראי שתבוא לך אהבה
ואז את תיראי כמה היא יפה
כי היא תהיה לך הדדית
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה לכולכןןן..
אני יודעת שיש בנים אחרים גם אבל האחד הזה פשוט שבר בי הכל
והוא אפילו לא מבין כמה נראלי שהוא פשוט נהנה לראות אותי סובלת
=\