מרגיש כמסתתר מאחרי מסכה,
אומר לעצמי "אתה אינך עצמך!".
בגוף נשארתי אותו דבר, אבל הנפש,
אבל הרגש.
כבר לא מרגיש אותו הדבר,
מרגיש אחר, מרגיש מוזר.
רוצה להרים ידיים,
להיעלם, אחת ושתיים.
הכול לא אותו הדבר
הכול אחר, הכול מנוכר.
זקוק לאהבה,
זקוק למילה טובה.
זקוק לדעת שאני זה אני,
אני, כנה ואמיתי.
איזה נכון 😢 ,
דומה קצת לעצמי ..
וזה בכלל - מהמם .....!$@
איזה מוכשר אתה ,
מתה על החיבורים שלך 😊
תודה מאמי..
ומצטער מאוד שאת מזדהה..😢
מתוקי שלי ,
אני.. ואתה באייסיקיו ..
It's A Dite ... 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 08/01/2007) תודה מאמי..
ומצטער מאוד שאת מזדהה..😢
בכיף,
ובאמת מבאס 😢
עכשיו בדיוק רשמתי חיבור [:
שמתי אותו פה .
תקרא אם בא לך 😊
כבר דיברתי איתך .
אוהבת אותך ואם אתה צריך משהו אתה יודע איפה למצוא אותי !
דניאלי שלי.. דיברתי איתך, המוני תודות!😊
חני שלי.. מקסימה שלי, מלאכית קטנה... כ"כ תודה לך!
מעריך את זה כ"כ ..
אושריקקקק
חמודייי מודי שלי חחיחיחיח
הקטע הזה פשוט מקסיםםםםם למרות העצב
ואתה צודק כל אחד זקוק לאהבה ולמילה טובה אבל בנתיים
צריך להנות מחיים לשמוח,להנות לא שווה לבזבז את כל השעות
דקות והשניות על עצב כי זה סתם מדכא
צריך לחייך כי זה עושה טוב לפנים והכי חשוב חוסך קמטים
אל תתעצב אתה תראה שהאהבה תגיע אלייך מהר ובהפתעה כמו שרק
היא יודעתתתת:]
בנתיים תשמור על החיוך שלך כי הוא מקסים
לפ יווווווווווווווו
ודבר איתיייי
קטקטקטקטטקטקטקטקטקטקטקטיםםם:]]]]
מור'צי 😊
וואאוווו
אתה כותבבב כול כך מדהיםםם!!
לוובב יווו 3>
מדהים מאממיי
יש לך צורת כתיבה מאוד מיוחדת
אהבבתתי
מוואה
-דניאלו'ש-
אושרררררררררררר שילייייייי.....
איזה קטע מדהיםםםם... אתה כל כך מוכשרררר...
מה קרה לאושר שלייי,
למה מרגיש ככה?!?!..
שיחה באייסיקיו דחופ מאמיי..
אוהבת אותך הכי שאפשררר..
-ליאורי-
מאמי זה מדהים זה מטריף
כל שיר שאתה כותב
אני שם
אני חולה על הכתיבה שלך
זה ממש יפה ועצוב
עם אתה צריך אותי פה בישבילך
לאב יו
*שרון * 😍
חמישתכן מה זה עשיתן לי את היום!
פשוט פשוט!!! 😊
תודה על התגובות המדהימות!!!😊
אווהב כ"כ..😊