אמרת שאתה אוהב
נשבעת שתכבוש לי ת'לב
אך לא השארת עליי רושם
את המילים האלה כבר אמרו לי קודם
אמרת שיש בליבך אהבה כנה
נשבעת שלעולם לא אחוש שוב אכזבה
אך גם לזה לא האמנתי
מהמילים שלך לא השתכנעתי
נלחמת, נשבעת, הבטחת, קיימת
ליחס המגעיל שלי לא התייחסת
לא הרכנת ראשך, לא נכנעת
למרות הכל אף פעם לא התייאשת
אולי זה מה שגרם לי לרצות בקרבתך
אולי זה מה שגרם לי להאמין באהבתך
הכנות שלך, הישירות שבך, ה א ה ב ה
הענקת לי הכל מכל כאילו הייתי נסיכה
בימים קשים ועצובים תמיד היית
להיכנס לליבי, זה מה שסה"כ רצית
תמיד היית מחושב, לעולם לא טעית
כל מה שרק ביקשתי, מהנשמה עשית
עכשיו אני יודעת, עכשיו אני בטוחה
שלהיות איתך? זה כל מה שאני רוצה
עכשיו כבר לא קשה – מרגישה מוכנה
אוהבת אותך כל כך, מקווה שלא טועה
אתה יודע שבעבר נפגעתי
אתה יודע כמה סבלתי
תמיד היית איתי
מנגב את דמעתי
גם ליבך היה שבור – הבנת אותי
כשכמעט שקעתי בדיכאון – הצלת אותי
כשרציתי לעשות משהו – תמכת בי
כשרציתי חברה – היית איתי
עכשיו נותר לי רק משהו אחד לעשות
להודות לך על הכל ולנגב ת'דמעות
אחרי הכל, זכיתי באוצר
ועליו אשמור מכל משמר!
-דניאלו'ש-
וואו מאמי איזה מושלם זההה
איזה כתיבה יפה יש לך את כל כך כישרונית
אחד השירים היותר יפים
זה ממש הבעיר בי צמרמורת מגש ממש
לאב יו בובי
😂 😛 😁
QUOTE (סהרוש_הנסיכה @ 08/01/2007) איזה יפההההההה 😊
תודה מאמי
מואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (שרוני110 @ 08/01/2007) וואו מאמי איזה מושלם זההה
איזה כתיבה יפה יש לך את כל כך כישרונית
אחד השירים היותר יפים
זה ממש הבעיר בי צמרמורת מגש ממש
לאב יו בובי
😂 😛 😁
תודה מאמי שלי
איזה חמודה =]
מואה
-דניאלו'ש-
יאא עצוב אבל בין
הדברים הכי יפים שיש
זה מלא רגשות אהבתי
תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצובייי אבל. . .
פשוט מדהיםםםםם
אהבתי נרואאא
את רושמת מעלףףףף
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
ווואוו מאמי ממש יפה=]
ולמה עצובי? דווקא שיר שמחחח=]
אני שמחה שטוב לך איתו 😉
שהוא באמת אוהב אותך ותומך בך!
רקק הצלחה שתהיה א=מ=ן!
QUOTE (נאפי @ 08/01/2007) יאא עצוב אבל בין
הדברים הכי יפים שיש
זה מלא רגשות אהבתי
תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוודה נשמהה שללליי
אווהבתת אותךך
-דניאלו'ש-
QUOTE (פיקולו @ 08/01/2007) עצובייי אבל. . .
פשוט מדהיםםםםם
אהבתי נרואאא
את רושמת מעלףףףף
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
חולה עלייך יפה שלליי
תווווווודההה =]]
מווווווווואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 08/01/2007) ווואוו מאמי ממש יפה=]
ולמה עצובי? דווקא שיר שמחחח=]
אני שמחה שטוב לך איתו 😉
שהוא באמת אוהב אותך ותומך בך!
רקק הצלחה שתהיה א=מ=ן!
תודדה חייםם שללי
חחח באמת שיר שמחח =]]
וזה לא עליי מאמיי
המצב שלי שונה לגמריי
פשוט אני מנסה לכתוב שירים שמחים שישכיחו ממני
אם תקראי ת'שירים הקודמים שלי באתר תביני על מה אני מדברת...
מווווווואה
-דניאלו'ש-