אני לא מבינה
אך זה קרה
חיפשתי עוד נשיקה
עוד קצת אהבה
ממך עוד רגש בלב
ונותרתי רק עם כאב
וזה הלב שפגוע
זה הרגש הידוע
מנסה ממך לשכוח
מהכאב לברוח
כמה זה קשה
כמה זה כואב
מפחדת שוב לאתהאב
מהאכזבה שתהיה לי בלב
בנות אוהבת אתכן תגיבו לי אני ממש רוצה לדעת מה אתן חושבות 😛
לאב יו
יווו מאמיי ממש ממש ממש יפפפה ((:
בחייםם אל תפסיקי לרשוום >.> כל כך מוכששררת !@
יאאא בובייי מהממם!
ואל תדאגי את עוד תמצאי תאחד😉
מדהייםםם יפפה אחתתת
איזה כתיבהה יפפפההה =]]
אל תדאגי קוקיי יהיה טוובבבב
אווהבבתתת מוווואהה
-דניאלו'ש-
כ"כ כנה ואמיתי, רואים שזה בא מהלב..
אל תדאגי מותתק, האהבה תבוא ושכשהיא תבווא- היא תיסחף אותך!😊
^^תודה לכולם אני שמחה שאהבתם
וכן זה עליי לצערי הרב 😢
בכול זאת חולה עליכם 😁 😛
מאמי להבא לא לכתוב דברים עם "כנסו" בכותרת!
שיר מהמםם את כותבת מדהים
ממש אהבתי תמשיכי לכתוב תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שרוני שלי..שיר מהמם..
ומקווה שזה יעבור לךךךךךך ותרגישי יותר טוב..
את יודעת שאני תמיד איתך שאת צריכה...
מקווה שהשיר הבא שלך יהיה שיר שמח יותר..
ושהכל יעבור לך...
מוכשרת שלי....
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מורני ומירבו'ש
תודה רבה מעודד מעוד
העלתן לי חיוך ע נ ק י על הפנים
מקווה שיעבור לי
😁
ואוווו
ממש יפה ועצוב
הכול יהיה בסדר רק תאמיני בזה
אל תפסיקי לחייך ותהני מהחיים אל תבזבזי הכול על עצב
ואת תתאהבי בזמן הכון ובאדם הנכון אין לך מה לדאוג
אוהבתךךךךךךךךך
ופה בשבילךךךך
מור'צי 😊
שרוני זה מדהים ((:
כ"כ אמיתי וכנה.
איזו מוכשרת 😛
^^^
תודה מורצי לידורי
אני שמחה שאהבתן
😁
לאב יו
*שרון*