ידעת שאהבתי
ידעת שאני ייתן הכל
וניצלת את אהבתי
לא עיניין אותך כמה שאני אסבול
הלב שוב נשבר
אבל הפעם לתמיד
השברים הפכו לאפר
שהתנדף עם האוויר
אמרת שאתה אוהב
אמרת שזה אמיתי
אך הכל היה לשקר
איך שברת אותי
העיניים עוד דומעות
לא מפסיקות גם לא לרגע
חשבתי שאני חזקה
אבל שברת אותי ברגע
רוצה שתעזוב
רוצה שתיעלם
אבל יודעת שיכאב יותר
והלב עוד ידמם
אבל יבוא יום ואפסיק
יבוא יום והכאב ייעלם
שאתגבר עליך
ולאט לאט אשתקם
סתם שיר שכתבתי הרגע..
גיבו אם בא לכם =\
מאמי שלליי..
איזה מדהיםם ועצוב =[[
יהיה טוב יפה שלליי
אם את צריכה משוו אני פההה
אווווווווווהבבבבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 06/01/2007) מאמי שלליי..
איזה מדהיםם ועצוב =[[
יהיה טוב יפה שלליי
אם את צריכה משוו אני פההה
אווווווווווהבבבבתת
-דניאלו'ש-
תודההה דניאלוששש..
אוהבתתת =]
עצובבבב כלכך. . .
יהיה טוב בובה רקצריך להאמין בזההה
תמשיכי לרשוםתמידדד
ופה בשבילךךך
תמידדד
לפ יווו
מור'צי 😊
מדהים ועצוב
אבל תהיי חזקה מאמי
הכל בסוף מסתדר
תמשיכי לכתוב מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי מהההההמם!
ואני הכי מבינה אותך בארץץץ
אם את חושבת שיש מצב שהוא כן רוצה אותך
אז תלחמיי! אל תוותרי!
ואם לא.. אזזזז...
הוא הפסיד בייייייייג טייימ!