אולי זה סתם עוד אחד מהימים המתסכלים האלו,
יום חורפי בחוץ כנראה זה די משפיע עליי .
קשה לי, למי אני משקרת שאני אומרת שטוב לי ?!
הרי כל כך רע לי . . אני מרגישה לפעמים כל כך לבד ,
למרות שאני מוקפת אנשים .
אני יודעת שלצידי יש אנשים שאוהבים אותי שהם תמיד פה בשבילי
אבל לפעמים משהו פיצי כל כך יכול להרוס ואז להכאיב .
אני יודעת שאלו דברים שיפתרו מעצמם, יחזרו לקדמותם
אבל בינתיים כל כך כואב לי , אני רוצה שכבר הכל יסתדר .
כי קשה לי, אני לא יכולה לתאר עד כמה קשה לי !!!
אוף עזבו,
תקופה כזאאאת 😢
הייתי חייבת לשחרר .
וואי יפה שלי ,
הרגשתי ככה לפני כמה ימים 😢
כ"כ מבינה אותך !@
אל תדאגי,
העיניינים יסתדרו ,
בלי שתרגישי 😊
אוהבת ,
וזה מדהים ; ]]
תודה נשמה שלללי!!!
דברים מתחילים להסתדר מקווה שימשיך ככה
אוווהבת [:
זה מקסים.
ו..וואו
אני מרגישה
שאשכרה כתבת את זה עלי.
קשה לי לתאר ת'תקופה הזו
תקופה קשה.
מרגישה בדיוק כמו המילים שכתבת.
מדהים, ובחיים אל תפסיקי לרשום.
מאיה
QUOTE (--תותי-- @ 06/01/2007) תודה נשמה שלללי!!!
דברים מתחילים להסתדר מקווה שימשיך ככה
אוווהבת [:
אמרתי לך 😊
ומקווה בשבילך !
מואאה 😁
יפפה..לא יעזור לך להיות קודרת ככה תנסי להתעודד..
למרות שזה קשה!!
אני איתך מאמי..:]
זה קורה לכל אחד שילו ת'תקופות האלה...
מקווה שיעבור לך בקרוב..:] בע"ה..!
אוווווווווווווהבת
-רעות-
תודה מתוקות שלייי
וכן היו לי הרבה פעמים את התקופות האלה
בעעע שונאת שזה קורה!!
מאמייי..
יהיה טוב אל תדאגייי
הכל יסתדר בעז"ה..
אאווווהבבתת
-דניאלו'ש-
ארוסה מסוקסת שלי..
כ"כ אין סיבה שתהי עצוובה..
ששוואלת את עצמך 'למה?!'
כככיי אני פששוט א ו ה ב אותך!
אאאחחח....
כאילו זה נכתב עלליי .
כמה אני מזדה איתך 😢
אבלל.. אל תדאגגי,
הכלל יהיה טוב בעז"ה!
" תני חיוך (: הכל טוובה"
אויי תותייי שליי!!
תנסי להתעודד בובה אף אחד לא שווה
שתיהיה עצובה בגללו
יהיה טובבב
רק תאמיני ואל תאבדי את התקווה
אוהבתךךךךךךךך
הכי שיישיש
ופה בשבילךךךך
מור'צי 😊
תודה מתוקים שלי 😁
הכל הסתדר תודה לאל,
הדברים שהייתי מוטרדת מהם אתמול יעני ^^
יש עדיין עניין גדול שמטריד אותי,
ארוסי אתה יודע הכי טוב מכולםם..
וואי יש לי כמה דברים לספר לך חחח שתהיה על האייסי דבר איתי
אשכרה כל היום אנחנו שולחים הודעות שעה אחרי שעה גנובים אנחנו 😛
מה לעשות מטורפתתת עליייייייייייייייייך
תוווותי שייללי, זה לא הגיוני בככללל מה שהלך היום עם ההודעות..חחחח
התגעגעתתיי אללייךך כ"כ....... ללמה לא יכולת להיות בזמן ששלחתי הודעעות!?
חחחחחחחחח
מטווררף עלייך ומחחכה בקוצר רוח לשמוע מה הדברים שאת צריכה לספר..
אאווהב!😊
יפה מזדהה איתך החורף מביא דיכאון =\
יהיה טוב בע"ה :]