הלכת, מהר כמו שבאת
נכנסת לליבי ואותו פצעת
לא אמרת אפילו 'שלום'
וכולי באבל היום.
ריגשת, רגשות אלייך פיתחתי
נגעת, בך התאהבתי
צחקת, ממך רק נפגעתי
שרפת, ואפילו לא שואלת מה איתי.
ראיתי את שנינו בונים לנו אהבה
אהבה, או, הייתה יכולה להיות כ"כ גדולה
אבל מה שנשאר זה רק אכזבה
ומה שאני עושה עכשיו זה טועם את הטיפה המרה
של ה א כ ז ב ה!
😢
יאאאאאאא עצובב אושריקי מה זה מאמי?
אל תהיה עצוב נשמתי
תהיה חזק ותלחם אם זה אפשרי
אם לא תבוא לך אהבה אחרת
אהבה באה ואהבה הולכת
אל תתייאש מלאך הכל יהיה טוב
אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
ותמשיך לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מדהיםם אמאאאאאא
כל כך יפה ועצובבייי
זה עליךךך?
אם כן אני מקווה שתרגיש יותר טוב מאמו'ש
אתה כותב כל כך יפההה
אווהבתת
-דניאלו'ש-
זה לא בדיוק עליי..
תחושה מעורבת של בדידות.. של כמיהה לאהבה..
נאפי שלי, תודה ענקית.. כול תגובה שלך מחממת את הלב!😊
דניאלי.. תודה מותתק!😊
איזה מוכשר אתהה !$
זה פשוט מדהים
מדהים
מדהים .
אין מילים .. !#
כמה שזה יפה,
ככה זה עצוב .. 😢
מהמםם שללי זה מדההההההים !!!
אין על הכתיבה שלךך איןןןן
מאוהבת בך ארוס שלילילילי 😊
איזה עצוב 😢
טוב כל פעם אתה מפתיע אותי מחדש עם הכישרון שלך ..
כל כך אוהבת איך שאתה כותב, את הדברים שאתה כותב .
זה עלייך ? מאוד מקווה שלא :\
אוהבת.
מלאךךך שליייי...
איזה כשרוןןןןןןןןןןןן אמאל'ההההההה...
על מה זה דובון אכפתלי שיליי?!?!?...
אתה מבין בכלל כמה אני אוהבת אותךךך?!?!?...
-דובת אכפתלי😊-
אושיקקק מה יש לך לה אתה עצוב?
אל תוותר לעצמך תתעודד אכזבה היא
איזה סוג של דרך חיים כי מטעויות לומדים
ומשפרים מה שצריך אין מה לעשות נגד זה
זה חוויה שכולם עוברים
האהבה תבוא עם הזמן אני מבינה כמה אתה רוצה שזה כבר יקרה
אבל לכל אחד כתוב מה יהיה ומתי
אל תצפה והיא תגיע מבטיחה לך
אין סיבה שפנייך יעצבו
בנתיים תהנה מחייך כרווק על ב-דוק תהנה
ותאמיןןן ואל תאבד את התקוות
ובטח שלא את החיוךך כי הוא הכי חשובב
ומישהי עוד יכולה להתאהב בווו:]
אוהבתתת
יםםםםםםםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
יפהה שלייי !
לא יכולתי לראות שיר כל כך עצוב שכתבת מבלי להגיב 😢
לכל בן אדם יש תקופה שהוא לבד למרות שהוא רוצה אהבה..
גם אני דיברתי איתך על זה אתמול, וגם אני לבד
אבל אני מביטה לעתיד ואני בטוחה שיהיה טוב!
אל תתייאש מאמי כל החיים לפנייך תאמין לי
ואם האהבה לא תבוא היום היא תבוא מחר,
היא מפתיעה אי אפשר לצפות לה ..
כמו תמיד אתה כותב בצורה מדהימה ומרגשת
אוהבת אותך המוןןן מאמי
דבר איתי
וואי מאמי זה כל כך יפה אפילו שזה עצוב מאוד זה מדהים מאמי
תמשיך לכתוב יש לך כישרוןן ענק
חולה עלייך מאמי
*שרון* 😍
תודה על כול התגובות מחממות הלב..
עשיתןןן לי את היוםםם!😊😊😊
אאווהב כול אחת ואחת מככן שזה לא יאאוומן בכלל! 😊 חיחיחי
תודה..😊