תגובות :\
פירסמתי אותו בבלוג שלי לצד השיר הקודם :\
איזה עצוב 😢
נראה כאילו כל מה שאת כותבת הוא בעצם עליי 😢
דייי רע ליייי...
:\\\
רוצה לספר לי מה קרה? [בפרטי]
מאמי כתיבה יפה
ואני בטוחחה שבסוף יהיה בסדררר=]
מווווווווואה
ופה בשבילך לכל דבר!
מהמםם ועצוב מאמי תהיי חזקה
הכל יהיה טוב אסור לך להתייאש ולהשבר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה מאממייי
אני מקווה שיהיה טוובב
אוהבבתתת ותמשיכי לכתווובבב
מווווואהה
-דניאלו'ש-
מעלפפפפפפפפפפפפפפפפ
יאווו
פשוט כישרוןןן
אין מיליםםם
אלתפסיקי לכתובבבב
לפ יוווו
מור'צי 😊
אמא יורדות לי דמעות
זה כל כך מרגש
מאמי איזה כתיבה מעלפת יש לךךךך
😊
אוהבת אותך
תודה מאמי :\
אני מניחה שיוצאים לי שירים יותר יפים כשאני כואבת :[
דייייייייייי
איזה שיר עצוב....=\
זה כ"כ מרגש...
את כותבת מדהיםם...
תמשיכי לכתוב....
מקווה לקרוא שירים יותר משמחים שלך=]
ואם את צריכה משו אני תמיד פהה..
-יסמיני:]-