מושיט לך יד ואת את גבך מפנה
נותן לך צ'אנס, לאהבה
את מתרחקת, מתנכרת
ולא מבינה למה בלילה את סובלת.
אני אותך אוהב, ויודע שגם את
כי הכול נאמר על-ידי המבט.
מסתכלת עליי בעיניים חומות,גדולות
שבלילה- הופכות מתוסכלות.
דיי לעצבות ודיי לדמעות
תתני לליבך להתמלא רגשות
הושיטי יד, לאהבה
ותרגישי את טעמה!
דייי אושרי איזה כישרון אתה !!!
ממש אוהבת את הכתיבה שלך,
כל כך יפה .
תמשיך לשתף אותנו בדברים שאתה כותב .
אוהבת אותך 😊
וכמו שתמיד אומרים - קטן , קטן אבל יש בו המון [:
קטנצ'יק אתה 'גדול' מהחיים ..
מתה על הכתיבה שלך ..
אל תפסיק לכתוב לנו לעולם ..
אוהבת ..
דיי אושרי איזה כישרון אתה !!!!!!!!!!
ממש ממש יפה ...
לא יודעת למה אתה לא אהבת, אבל אני כן 😊
תמשיך לכתוב תמיד ...
מקווה שהיא תבין !
אוהבת אותך
חני שלי.. תודה נשממתתי!
אבל... זה ל-א עליי..חחחח.. קרועה שלי!😊
וכמו שתמיד אומרים - קטן , קטן אבל יש בו המון [:
קטנצ'יק אתה 'גדול' מהחיים ..
מתה על הכתיבה שלך ..
אל תפסיק לכתוב לנו לעולם ..
אוהבת ..
אייזו תגובה מדהימה..
עשית לי את היום!
ליירני שלי.. מטווררף אני עלךךך! 😊
אווהב יותר! 😁
אהבתי את הבית האחרון
זה מושלם מאמי יש לך
צורת כתיבה מרתקת באמת מדהימה
תמשיך לכתוב תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 06/01/2007) דיי אושרי איזה כישרון אתה !!!!!!!!!!
ממש ממש יפה ...
לא יודעת למה אתה לא אהבת, אבל אני כן 😊
תמשיך לכתוב תמיד ...
מקווה שהיא תבין !
אוהבת אותך
חני שלי.. תודה נשממתתי!
אבל... זה ל-א עליי..חחחח.. קרועה שלי!😊
וכמו שתמיד אומרים - קטן , קטן אבל יש בו המון [:
קטנצ'יק אתה 'גדול' מהחיים ..
מתה על הכתיבה שלך ..
אל תפסיק לכתוב לנו לעולם ..
אוהבת ..
אייזו תגובה מדהימה..
עשית לי את היום!
ליירני שלי.. מטווררף אני עלךךך! 😊
אווהב יותר! 😁
להההה אין מצב , אני יותר
תהיה בטוח [ :
ואם בא לך סתם לדסקס .. יודע איפה למצוא אותי
שיהיה יום נפלא קטנצ'יק ..
ואואו,
מהממם.
😮 😮
אין מילים .. !@#
אאווייש כמה כישררון ככממה ..
מתוק ,
אתהה מדדההים :]
אאין עליייך בכתיבה ..
כל כך כיף לקרוא מה שאתה כותב ..
אוההבת 😊
QUOTE (hila1990 @ 05/01/2007) דייי אושרי איזה כישרון אתה !!!
ממש אוהבת את הכתיבה שלך,
כל כך יפה .
תמשיך לשתף אותנו בדברים שאתה כותב .
אוהבת אותך 😊
איייייתה בכל מילה!
אין על השירים שלך, הכתיבה שלך!
הכי אמיתית, הכי מרגשת!
הכי הכייייייייייי=]
מוווווואה
איזה יפפפפפפפפפפההה
איזה מדהים אתה כותתתתתבב
בהצלחה מאמווו'שששש
מווווווווואהה
-דניאלו'ש-
אושרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר=]...
איזה מושלםםםםםם....
באמת היה שווה להכנס מאמי שילייי!!
אמאל'הה כמה זמן לא קראתי שיר שלךךך
וזה? פשוט מדהיםםם
אוהבת הכי שאפשר..
-ליאורי שלך-
אאאחח..
איך התגעגעתי לימים שי לי הרבה תגוובבות!!! 😊
אאווהב את ככוללככן, פששוט עשיתן ליי חיוךך אחד ע נ ק י!!! 😊
תודה רבה רבה..😊
אושריקקקקקקקקקקקקקק
גאדדדדדדדד
מזה הכישרון הזהה
אמור לי חחחח
ממש אהבתי את יצירת המופת שלך
היא עוררה בי תחושות מדהימותתת
פשוט מלא בכישרוןןן
אין ספק שיש לך עתידדדד
אל תפסיק לכתובבב כי זה פשוט נמצא בך
אוהבתתתתתתתתתתתתתת
מוצווווו
(חיחיח מה יש לי היום:])
מור'צי 😊
מדהיםםםם!!
אז לבנים יש כישרון במששהוו, אה?? 😛
חיחיחיי..
😉