מורחת ליפסטיק על השפתיים
גם רימל לעיניים לא יזיק
משתדלת לא לחשוב יותר מידי
יודעת שזה סתם יציק
מסרקת את השיער לאחור
תופסת אותו בסיכה
בקו השני עדיין יש צליל של שיחה ממתינה
זורקת את הסלולרי על המיטה
צועקת על כל מי שמסביבי
זה לא יאומן
אבל עדיין
הטמבל ממשיך לסנן אותי
פותחת את הרדיו
מגבירה עד אינסוף
משתדלת להינות כמה שיותר
יודעת שיהיה טוב
הסלולרי מצלצל
האדיוט נזכר להשתדל
עכשיו כבר מאוחר
הכל כבר נדוש ומנוכר
לא עונה לשיחה
לוחצת על השתק
מבחינתי הוא שייך לעבר
שיכנעתי את עצמי שעכשיו זה נגמר
סתם היה לי חשק לכתוב [:
שתמיד יהיה לך חחשק לכתוובב..
אאחח,אאחחח.. פפששוט מ ט ו ר ף על ככול מה שאת כותבת!!!
מטווררף עללייך אחותי הגדדדולה!😊
אלוהים איזה כישרון
את חייבת לעשות עם עצמך משהו מאמי
את כותבת הכי מושלם שיש
כל כך כיף לקרוא את הדברים שלך
מהמםםם תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמם!
את פשוט כותבת מדהים!
יאאו,
איזה מהמם את כותבתת 😮
[B]אני מתתה על צורת הכתייבה ששלך!
את כזאת מוווכשרררת . . @
ממדההים ((:
יאא מאמי יש לך כתיבה מ=ע=ל=פ=ת!
תמשיכיי לכתוווווווווווווווב
כי את עושה את זה -- מושלם!
וואו זה מדההים !
את פשוט כישרוניתת..אין מה להגיד !
אוהבתת אותתך
יוואאווו אתם כאלה חמוודים 😊 😊
כמה תגובוות, כל כך נעים לעין לראות את כל המחמאות וההערות שלכם (:
אוהבת המוון, חחח ואל תדאגו אני לא אפסיק לכתוב בחיים ..
אני אוהבת את זה ..
וכמובן שאוהבת גם אתכם !
שיהיה שבוע נפלא ב"ה לכולנוו ..
יפה מאמי:]
תמשיכי לכתוב
אוהבבת
-רעות-
מדהיםםםם
אני אוהבת את הכתיבה שלךךך
יהיה טוובב =]]]
מווווואה
-דניאלו'ש-
אמאאאאאאאאאאא
לירנושששששששש
כל פעם מחדש אני מופתעתתתת
איזה כישרוןןןןן
אהבתי נוראאאאאאאאא
פשוט ואוווווווווווו
מדהיםםםםם
אל תפסיקי לרשוםםםםםם
מקסיםם מקסים מקסיםםם
ומממ.. מגיע לו:]]
מור'צי 😊