שביל חדש נסלל אתמול
שביל מלא באהבה
הכאב נעלם
הצער לא נראה
מסתכלים לצדדים
רוצים רק אהבה
שביל ארוך ומפותל
ומרחוק נראה קצת מסולסל
אבני נחושת וזהב
ילדה קטנה עם לב רחב
במבט למרחקים
עם עוד מספר צעדים קטנים
נשימה ארוכה
מספר להבות דולקות בחשיכה
שביל מסולסל מלא אהבה
שביל ארוך מלא תקווה
בצדדים מתחבאים להם כל החששות
הדמעות לא נראות
התקוות רק מתעצמות
אבני נחושת וזהב
חיוך נצחי גם בלעדיו
השביל לא מסתיים
וככל שהזמן עובר רק מתעצם
השביל ממשיך להיבנות
הדמעות מחוקות
הרוק נבלע
אין שום צרה
שביל מסולסל מלא אהבה
שביל ארוך מלא תקווה
ואו..
כ"כ מדההים, וממאאווושרר!
אופטטיממיי ומאאווהבבב...
כ"כ מקקווה שזה עלייךך יא גוליברריית ששלליי!@#
ששווב אומר לךךך- לעעעוווווווווווווווווווווווולם אבל לעעולם, אל תפסיקי לכתוב!!!!
אאווהב אותך כ"כ!
פשוט אין לי כבר מילים
את מדהימהה יש לך כתיבה מהממתת
אני מאחלת לך שתמיד תמשיכי ככה לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמממממם!
ואת צודקת!
שתמיד תמיד תהיה לך תקווווווה!
מוווואה
וווואאאו !!
זה כל כך מיוחחד !
כל קטע שלך מפתיע אותי מחדש..
פשוט מהמם !
אוהבבת
תווודה , מקסימים שליי .. (:
איןן מילייםםםםםםם
בחיים אבל בחייםם אל תפסיקי לכתווובבב!
פשוטט מדהיםםםםם =]
מוווווואהה
-דניאלו'ש-
יאוווווווווווווווווווווווו
לירני שליי
זה מקסיםםם
נוגע ללבבבב
מלא בכישרוןןןןןןןן
שזה פשוט מעלףףףף
מלא אופטימיותתתת:]]]
אהבתי נוראאאאאא
אל תפסיקי לרשום בובהההה
אוהבתך המוניםםםםםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
יפות שלי [ :
אל תדאגו לא אפסיק לעולם , הכתיבה היא חלק ממני ..
אוהבת אתכן , והמון תודהה ..