אני שונאת אותו,
אני שונאת אותה,
אני שונאת אותם,
אני שונאת אותן.
אני פשוט - שונאת את כולם.
הוא -
חרא דוחה ומגעיל.
סתם עוד ילד חתיך.
כמוהו - יש עוד מיליונים..
אבל ממנו ו-מהמיליונים האלה
צריל להיזהר.
הוא פוגע,
ואת זה - הוא לא מבין..
אבל הכי הוא לא מבין -
ש-אני-
פשוט לא בובה על חוטים.
היא -
מציקה, מעצבנת ותחרותית.
לא מפרגנת באמת מהלב.
תמיד מתחרה בי,
ב-ה-כ-ל..
ולא משנה מה.
חושבת שהיא -
הכי טובה,
הכי יפה,
הכי מוכשרת.
פשוט שתיהן,
היא ו-היא חשות מעלי.
למה?!
כי אז לא השקעתי..
חושבות שאני פחות,
שאני מתחת.
שהן - מעלי.
אבל הן ממש -
טועות.
הן לא מבינות,
הן לא יודעות-
מי אני -
באמת!
**
אנשים יכולים להיות כאלה מעצבנית, כאלה מציקים ופוגעים. חלקם אבל, למרות הכל - אוהבים אותך (הן)
וחלקם.. פשוט מנצלים אותך.. (הוא) אז למה?! למה לי לתת את ליבי ולהיפגע כל פעם מחדש,
פעם אחר פעם, חודש אחרי חודש, שנה אחר שנה.
שוב להיפגע, ושוב להיפגע, ו..שוב - להיפגע.
אני חייבת, אבל חייבת להבין..
אנשים - לא משתנים.
פשוט..
נימאס.
**
רותמיקקק
את לא יודעת כמה זה נכוןןן
כמה שאני מזדהה עם השורות שכתבת בסוף
ואין מה לעשות אנשים לעיטים נדירות יכולים להשתנות בלב שלם
ולא לכולם יש את הכוח הזה לשינוי
זה כמו להחליף חלק בגוף
לצערנו בגלל שזה לא יכול לקרות אז הדבר היחיד שנשאר
זה להתמודד ולהאבק עד הסוף
לא להיכנע ולא לתת לאיזה איזה ילד לשנות את מצב הרוח שלך לרעה
הוא לא שווה את הדמעות שלך כי מי ששוה אותן לא יגרום לך לבכות
אוהבתךךךךךך ופה בשבילך תמידדדד
תיהיה חזקה ואל תישברי תשאירי את החיוך על הפנים כי מישהו עוד יכול להתאהב בו
מבטיחה לךךךך:]
אל תפסיקי לכתובבבבבבב
מור'צי 😊
אופסס חשבתי שזה רותם כתבה את זה אז סליחה זה מכוון אלייך סטפני (לפי הכינוי)
לפ יווו:]]] וסורי על הטעותתת
מור'צי 😊
מאמי להבא לא לכתוב "כנסו" בכותרת ערכתי...
לגבי השיר רואים שכואב לך מאמי
אבל לדעתי שנאה לא עוזרת
תנסי להוציא אותה
שנאה רק מכאיבה יותר
וכמו שמור כתבה אני מצטרפת אליה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאא אהבתי תכתיבה..
וזה נכון אנשים לא תמיד משתנים
ויש תאנשים שחושבים שהם טובים יותר..
אבל לדעתי זה רק כלפי חוץ..
הם מראים את זה כדי שלא תראי כמה הם חלשים מבפנים..
בשביל לנסות להעלות לעצמם תביטחון..
שימי זין אחד גדול
ותהיה תמיד עם ראש מורם!
מווווווואה
מאיה
מאמי ,, כל מי שפוגע בך
הוא סתם איכככככסה
ואת אל צריכה להתיחס לאנשים כאאאאאאאאאאלה
#@$
חחח איזה חמודות אתן! (: אבל ניראלי שלא הבנתן, חח מה שכתבתי על החברות בלי עין הרע זה לא מה שעושים לי (: אולי פעם ב.. יש קטעים כאלה או משו אבל בלי עין הרע יש לי חברות טובות (: ובקשר להוא.. חח שייקפוץ לי הוא חושב שאני ירדוף אחריו כמו כולם וזהו > הוא אחרי (: וזה רק כי אני מתעלמת ממנו =]
תודה רבה לכל התגובות אוהבתותכן! (:
((ד"א סליחה שלא הגבתי לכל אחת לחוד פשוט אני מאוד ממהרת))
יפה מאמי
וממש אמיתייי
וכל כך נכוןןןן
אבל לא טוב לשמור טינה בלב ואני לא אומרת ספציפית אלייך כי קראתי ת'תגובה שלך =]
וזה באמת מעצבןןן כמה שאנשים יכולים להיות מעצבנים מציקים ואכזרים לפעמיםם.. =\
חחח אהבתי ת'כתיבה שלךךךך אל תפסיקי לכתוווב
מוווווווואההה
-דניאלו'ש-
תודה נשמה שלי (:
ואני לא שומרת טינה (: אבל כמו שאומרים......
אני יכולה לסלוח אבל לא לשכוח !#
ולפי דעתי זה המשפט הכיי נכון =]
וואי גרמתן לי לחייך מול המחשב חיוך דבילי שכזה :]
אוהבתת הכיי שיש!
יפפפפ'שליי !!
קראתי את זה עווד לפניי .. בבצפפר (:
ואמרתי לך אז , ואני אומרת לך עכשיוו מ=ה=מ=ם ((:
את צודקקקתת הווא חראא .. אבבל יהיה טווב (: מבטייחה ללך
חיייםשלי אני אוהבת אותך הכי הכי הכי כהי שישישש