אוף שניקו זה כל כך עצוב 😢
את כבר זוכרת (אני מקווה) מה אמרתי לך לדעתי לעשות.
מקווה שיעבור מהר,
שתרגישי יותר טוב ..
כי לא מגיע שיכאב לך, ושהדמעות שירדו יהיה דמעות של אושר .
אוהבת אותך המון, דברי איתי !
שנינו'ש מאמי..רואים שקשה לך 😢
מצטערת יפה שלי..
ובקשר לשאלות שיש לך בשיר/מכתב..
תדעי שזה דבר שתלוי בך בלבד מאמי..אם את רוצה להמשיך בזה את תמשיכי ואם לא?תתרחקי..תזרקי את כל מה שקשור אליו..תמחקי אותו מהחיים שלך כמה שזה לא יהיה קשה..
ולאט לאט..אחרי תק' לא קלה שתעבור עלייך בע"ה תשכחי..
מקווה שיכחלתי לעזור..ואם את צריכה עוד עזרה אני פה..:]
אוההההההההההבת
-רעות-
אויי שנינוששש שליי!
כמנו זאת מעלי כתבה הכול תלוי בך!
את יכולה לשנות הכול ,חיים רק פעם אחת
את צריכה לנצל הכול עד הסוף לחייך ,לצחוק,לשמוח
ולא לבלות את הכול בעצב ובתיסכול על בן אדם
שלא שווה אותךךך!
את חייבת להמשיך הלאה ולקום על הרגליים
ולהמשיך הלאה עם כל הכאב והצער וכמה שזה קשה!
אוהבתךך הכי שישייש
ואת פשוט כישרוניתת ריגשת אותי מאוד!
אל תפסיקי לרשוםםם
תמיד פה בשבילך אל תשכחייי
לפ יווו
מור'צי 😊
יאא שנינו'ש נסיכה שלי
תהיי חזקה אל תוותרי על האהבה שלך
גם אם היא מציבה לך מכשולים
תהיי גיבורה אין אהבות הרבהנ בחיים
אל תתני לה ללכת\
הכל יהיה טוב את גיבורה
אוהבת אותך הכי בעולם ותמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואוו מהממםם
ויהיה טווווב בסוף😊
מוווווואה
מהממםםםם
אני עם מורנייי
מוווווווווווווואהההה
-דניאלו'ש-