עריכה:
בגלל שראיתי שמאוד קל להעתיק שירים ולומר שזה של מישהו אחר [בלי קשר אליך יפיתי 😊 אני שמחה שאהבת את השיר שלי פשוט אני לא אוהבת שהוא מסתובב לי באינטרנט :\ ]
אז עשיתי אותו כתמונה בבלוג שלי והעתקתי לכאן.
אני עם דמעות בעיניים
שכחתי או שאני לא יודעת איך קוראים לך אבל זה לא משנה...(תגידי לי באותה הזדמנות)
רואים מהשיר כמה כואב לך
אבל זה שאתם בהפסקה לא אומר
שהוא לא אוהב
אל תוותרי אני בטוחה שהאהבה
שלו שוב תבער ותמלא אותך
את תהיי מאושרת רק תהיי חזקה
אל תוותרי תתמודדי
תרימי את הראש ותלחמי
יהיה טוב אני מבטיחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יואוו אמאא אין לך מושג עד כמה ריגשת אותי,
זה כל כךךך נוגע אליי!
אני ממש מתחברת למה שכתבתתת !
יואווו תודה לך הוצאת לי את המילים מהפה!@!
אני מצטערת שאת חווה את זה, הלוואי ותדעי להתגבר ולהיות מאושרת...
אממ.. אני יכולה בבקשה להעתיק את השיר הזה לחתימה שלי?
את לא מבינה כמה שזה חשוב לי
אוהבת אותך !
עריכה: מאמי אני כותבת אותו בחתימה אם לא תרצי תגידי לי ואני אוציא באותו רגע !
פשוט ..
ו-ו-א-ו 😮
אני מתחברת לזה כ"כ
וואי זה אוד מאוד יפה
זה ריגש אותי עד דמעוווותתת!!!
אני ממש מזדהה עם כל משפט ומשפט....
ואווווו
פשוט מעלףף
עצובבבב וריגש ברמותת!!
אל תפסיקי לרשוםםם
את פשוט כישרוניתת
לפ יוו!!
מור'צי 😊
יאאאא
איזה יפפה=]
ואהבתי תרעיון של איך שעשית את זה חחחח
חח איזה חמודה את !
דווקא רעיון יפההה אהבתי 😊