בעודי עוברת כאן על התמונות..
ולא מסוגלת לעצור את הדמעות..
אני חושבת על מילה אחת מילה יחידה
המסוגלת ויכולה לתאר את מה שהיה..
והמילה היחידה שעולה במוחי היא שתיקה..
כולם שתקו לפני ואחרי השואה..
שתקו - אילו שגרו מטר מהמחנות..
שתקו - אילו שלא הסכימו את המוטל עליהם לעשות
שתקו- הנאצים שרק לתת פקודות ידעו
שתקו- אלה שאת הנוראות עברו
ועכשיו אנחנו כשהגענו לשם
ומטרתינו לסגור מעגל
גם אנחנו כשראינו הכל לא הגבנו
גם אנחנו כשראינו הכל את הדמעות לא עצרנו
אך יותר מכל לא הצלחנו להוציא מהפה מילה
גם אנחנו שתקנו ולא הפרענו לדממה.
פ ו ל י ן - 6 0 0 2..
ל א - נ ש כ ח - ל ע ו ל ם





