הפורום הכי מהיר באתר הזה, שיר יכול להיעלם תוך שניות!
הפעם, מעבר לתגובות על איך השיר לדעתכם, אשמח לדעת, על מה מדבר השיר לדעתכם,
ומה הייתה התחושה כשקראתם...
תודה 😊
"זה רק אני"
לפעמים מרגיש שאין בי כוח
ועכשיו נראה שזה נגמר
לא אמשיך לרוץ, אני יודע.
לא פעם ראשונה אני נשבר.
אמרת לי בכאב את מצטערת
ובידך אחזת בי בחזקה
עיניך בהקו באור ירח
אני עוזב, אז למה את בוכה?
ואת חוזרת בכל לילה
בחלומות אני חוזר
איך התעלמתי מכל קוץ שבדרך,
ואת החלטת לוותר..
אבל תדעי שכלום לא ישתווה לך
נסיכה תמיד תישארי,
אני אוהב, ואת פשוט תלכי לך
מחי את הדמעה זה רק אני
ואת חוזרת בכל לילה,
בחלומות אני חוזר.
איך התעלמתי מכל קוץ שבדרך,
ואת החלטת לוותר.
אני אוהב ואת פשוט תלכי לך
מחי את הדמעה זה רק אני
זה רק אני, נגבי את העיניים.
בלי עצב, או כאב, זה רק אני.
יא ממש יפה.. לפי דעתי
זה על מישוו שטס כאילו
איזה יפההההה
מרגששש כזהה נגע לי מאוד ללב!
ממש אהבתיייי:]
אתה כותב/ת ממש יפההה
בהתחלה זה נראה שבאמת מישהוא עוזב
אבל בהמשך אוליי לא הסתדרתם והחלטתם להמשיך כל אחד בניפרד...
בכל מקרה זה מדהיםםםםם
אל תפסיק/י לרשוםםםם
מור'צי 😊
אני צריך לרשום גילי = בן?
פחח הצחקת אותי עכשיו תפסיק/י לרשום חח...
אני אכתוב עוד מעט.. על מה הסיפור.. מצחיק שאתם לא קרובים בכלל 😊
ממש יפפה!!
זה על מישו שהתאבד? =/
נשמע על אכזבה..
אתה רצית, והיא גם..אבל ויתרה..
מרגש..
תמשיך לכתוב גבר! 😊
יפה..
לא עמוק מידי
אבל בתור התחלה
יפה 😊)
אני אהבתיD:
אין לי שמץ על מה זה אבל זה יפה:]
בטח זה בסוף הדבר הכי לא קשור בארץ...חחח
ברוששש
ממש יפהה..
נראלי שזה על מישי שאהבת
והיא ויתרה עליך וכשבאת ללכת היא התחרטה..
או משו כזהה..=\
תכתוב על מה זה=]]]]
חחח אני סקרנית..
אווההבבתת
-דניאלו'ש-
מורצ'יק.. שמרי על השפה פעם הבאה, יש גם דרכים אחרים להגיב..
גלעד, היא כתבה שהיא פשוט טעתה, וכן.. לידיעתך הכללית, יש בנות שקוראים להן גילי!
אז לא תמיד מובן מה המין של המשתמש, כי לא כולם שמים לב לסימן למעלה ליד השם משתמש..
להבא, תענה בצורה יותר יפה ותקבל מענה בצורה יותר יפה!
לא התכוונתי להעליב יקירה.. 😊
אהבתי אותה, התקרבנו, היא גם אהבה, אבל פחדה ממשהו.. משהו עצר אותה, והיא החליטה לוותר, ניסיתי לגרום לה להרגיש את הדברים המיוחדים האלו, והצלחתי.. אבל זה היה תהליך שהחלטתי לוותר עליו.. היא לא הייתה בשבילי, אז ויתרתי..
מתמקד יותר בסיפור, כשהיא אמרה לי שהיא לא אוהבת, אמרתי שזה בסדר, ושאני עוזב, ואז היא בכתה..
"התעלמתי מכל קוץ שבדרך, ואת החלטת לוותר" פשוט כך, התעלמתי מהבעיות, התמודדתי איתם, והיא לא הייתה מספיק בוגרת בשביל להתמודד איתם בצורה נכונה..
תודה חברים..
פיקולו, את בסדר את 😊
יום נעים
גלעדו'ש הצלחת לרגש אותי
זה שיר בין היפים
ויש לך כישרון שאתה צריך לנצל אותו
באמת שאהבתי
בהתחלה משני הבתים הראשונים
הבנתי משהו אחד ואח"כ משאר הבתים
הבנתי משהו אחר... וכשהסברת
הכל הסתדר לי
אני מקווה שיהיה לך את כל הטוב שבעולם
כי זה מגיע לך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*