החיים שאחריך
החיים בלעדיך
אומרים לי המון
ובעצם לא אומרים לי כלום..
אני צריכה עכשיו להתמודד עם כל כך הרבה דברים,
עם רגשות מעורבים,
עם המון בילבולים
עם המון ריקנות שהותרת בי,
ולאן אני בעצם אמורה להוביל את עצמי?
האם לשכוח אותך?
האם להמשיך כאילו לא קרה כלום?
או שמה להמשיך ולהתעקש, עליך ועל האהבה,
על הרגשות, על התחושות?
לאן אני אמורה לפנות?
אני רוצה כל כך לשכוח,
לברוח,
ללכת למקום טוב יותר, בלי כאב,
בלי אכזבה,
מקום בו הלב שקט, מקום שהלב יוכל לנוח, לשקוט, לשמוח!
מקום שהכל יראה לי שווה
שלא כל שנייה משהו אחר משתנה.
ולמה בעצם אני אמורה לברוח?
בגללך?
אני מעדיפה להתמודד..
לקחת את עצמי בידיים, ולא לחשוב,,
להמשיך, כאילו לא קרה כלום..
רק מבחוץ!
כי מבפנים? הכאב אותי אוכל, הוא שורף,
שובר..
אני אשכח!
בלי לברוח..
אשכח כשאתה קרוב, או רחוק..
לא משנה..
אני רוצה לשכוח.. וזה מה שאני אעשה!
מהמםם ועצובב
אם זה עלייך את תתגברי
נכון שכואב וקשה אבל הכל עובר
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי מהמם!!!!!!!!
פשוט מהמם!!
אבל ממש עיצוב.. 😢
את כותבת מעולה!!!!!!!
מוזמנת לסיפור שלי =]] קישור בחתימה..
מואאאאאאאאאאה רחלוש =]] 😛
וואו זה כזה מהמםם..
זה ממש כאילו את כותבת עלי :/
אני קוראת שוב ושוב ומרגישה שזאת פשוט אני..
הכתיבה שלך, אחת היפות..את ממש מוכשרת [:
אוהבבת אותתך
ליאני (:
אויי רותמיק יפשלייי...!!
את חייבת להיות חזקה בובה
חייבת להתגבר להתחזק לשאוב את הכוח הזה
מהכול להיות חזקה ולהאמין,להאמין שיהיה טוב
כי יהיה ...!
אני מבינה שכואב לך ועצוב לך נוראא
אבל תנסי לא לתת לעצמך ליפול לא להישבר להסתכל על הכול
בעין חיובית ועל חצי הכוס המלאה כי את קובעת את החיים שלך
ואת סדר החיים שלך עם עצוב או שמח לך.
עם תחייכי או אפילו צחקי סתם ככה בלי סיבה את תרגישי שינוי שחל אצלך
הכול יהיה בסדר מבטיחה לךךך!!
וחוץץ את רושמת מדהייםם
אל תפסיקי לרשוםםם
את פשוט כישרוניתת
לפ יווו
ותמיד פה בשבילךךךךךךך
מור'צי 😊
רותמיי בובהה
את כותבת בצורהה מדהימה!
שמרגשת אותי כל פעם מחדש=]
כבר אמרתי לך שאני מזדהה כל פעם מחדשש!
עוד משו קטנטן בובי
עצם זה שהגעת להחלטה זה כבר משו לא?
יאללה עכשיו תנסי ליישם אותה
(כן מה שקצת יותר קשה)
אבל פשוט תגידי לעצמך שלא מגיע לך לסבול!
מגיע לך משו טוב יותר!
תמצאי לך מישו אחר יותר טוב ממנו!
(יש מצב שעכשיו זה לא נראלך הגיוני..
אבל י=ש כזה!)
ותדעי שאני פה תמיד תמיד בשבילך!
אווווווהבת המון
מאיה
וואיי איזה מתוקות אתן..
באמת שהמון המוןן תודהה לכן =]
שמחה שאהבתן את הקטע..
תאמת? שאני לא הכי מבינה מה הולך איתי עכשיו..
פעם אני שמחה... פעם עצובה.
פעם אני רוצה אותו פעם לא הכי..לכו תבינו..
אני מבולבלת, מפוצלת, מתוסבכת,
גם בקשר אליו, גם בקשר להכל.
עזבו.. חח :\
יעבור..
שמחה שאהבתן.. והמוןן תודהה לכןן
מוואעעע
אהבתתיי
כזה מדהיםם יואא..
אין לי מילייםםםם
מרגש ועצוובבב
ויהיה טוב מאמו'ש אל תדאגיי
מווואהה
-דניאלו'ש-
^
תודה מאמי
שמחה שאהבת
=]