הלוואי, שהיית שומע, מבין, מפנים,
הלוואי, שהיית רוצה, שהיית עושה, שהכל היה יוצא לך טבעי, מבפנים..
הכל זה בעצם כלום,
כל החיוכים, המבטים, הנשיקות, החיבוקים,
זה לא היה משמעותי,
וזה גם לא יהיה, זה חסר חשיבות,
בשבילך..
אך לא בשבילי!
אני אוהבת אותך
זה כבר ברור
ללא הכחשות, ללא בילבולים,
זה רגש שבא לי מבפנים..
מהלב, הלב שאליך כל כך רוצה, הלב שרק אליך מצפה..
הלב.. שלא רוצה לסבול, שלא רוצה יותר כאב,
רק רוצה שאתה תהיה, שתאהב..
וזה רק אתה, רק אתה שיכול..
בכל שנייה, דקה או שעה,
בשעה של עצב או שמחה
לגרום לחיוך לעלות על שפתיי..
לשנות את כל הבעת פניי.
וזה רק אתה שיכול,
לעשות את הכל..
להבין אותי, להקשיב כמו שצריך..
לדעת בלי שבכלל אדבר
לגרום לי להמשיך ולהתעקש.. לפני או אחרי שהחלטתי לוותר
אך בעצם..
זה רק אתה שכאילו לא מבין, כאילו לא יודע, לא ממש שומע,
אך עמוק בפנים...
שנינו יודעים.. וגם מבינים..
שרק אם תקשיב לליבך תבין את הכל
את כל מה שאתה יכול!
זה בין הדברים הכי יפים שישש
האהבה....
אהבתי מאמי תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו ! זה מדההים !
כל כך הזדהתי..
יש לך כתיבה מרגשת..חודרת..
תאמיני לי, בסוף הוא יבין..הוא יבין כמה שאת מיוחדת וכמה שלא שווה להפסיד אותך..
אוהבתת אותך מללא
ליאני (:
ואוווווווווווווווווו רותמיק
פשוט ואוווו
פשוט אהבתייי!!
את כישרונית שחבל על הזמןןן
אין אני תמיד בהלם משיר לקטע שלך
פשוט מדהיםםםם
אין גבול לכישרון שלךךך
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוו
הכי שישיישיש
מור'צי 😊
בובי חולה חולה חולה
על הכתיבה שלך!!!
מאמי שלי פשוט לכי אליו
ותראי לו שהוא לא יכול להמשיך לשחק בך!
לא מגיע לך את זה!!
וגם לו לא מגיע אותך!!!!!
נסיכה אני בטוחה שיהיה טוב בסוף!!!!!
מווווואה
ופה תמיד תמיד בשבילך!
מאיה
תווווווווווודהה
רבה לכן בננות..
שמחה שאהבתן..
ומי שמזדהה => זה תקופה כזאת..
זה יעבורר..
מבטיחה!
אוהבתת המוןן!@#
מוווווווווווווווווווווווווווווווווואע
אייזה ייפפפפפפפפפהה
דיי דיי אין על הכתיבהה שלךךךך
ואני עם ליאןן.. בסוף הוא יבין שלא שווה להפסיד אותך!!
מוווואהה
-דניאלו'ש-
^^
מאמי תודהה רבה לך..
חח שמתי לב שכמעט בכל הקטעים שאני מפרסמת באתר את מגיבה לי .. =]
תוודהה מוואאהה