מחכה לך ליד הכניסה
הרוח נושבת
הדלת חורקת
הגוף מתקרר
הנשמה כבר רוצה להיות אצל אחד אחר
ממתינה בסבלנות
מחכה לרגע שתגיע
שתופיע מולי עם זר ורדים
שתחייך אליי ותרגיע
שתבריח את המחשבות
שתזרוק כמה מילים טובות
שתשלח ליטוף חם ואוהב
שתשיב לי את האהבה אל תוך הלב
אתה לא מגיע
כבר נהיה מאוחר
בחוץ כבר חשוך
בתוכי נורא מוזר
ציפיתי שתהיה כאן
שתתמוך ותאהב
שתראה לי שאכפת לך
ושזה אינו המצב
לא הגעת אל בייתי
מילה לא שמעתי ממך
הכל היה אשלייה גדולה
לא מבינה למה קיוויתי
למה חיכיתי
למה חשבתי
הרי זה היה ידוע מראש
שברגע שאדרוש
כמה הסברים הכרחיים
אתה תברח
ותטרוק לי את הדלת בפנים
ואז פתחתי אותה בעדינות
המתנתי לאותה ההתנצלות
היא לא הגיעה
ובחוץ נהיה חשוך
קריר , הכל הפוך ..
אתה לא הגעת ,
ואת הדלת התקשיתי לסגור
והוא הגיע עם חיוך שובה לבבות
קרץ לי בעינו השמאלית
והצית באש מספר להבות חדשות
את הדלת סגרנו יחדיו
בחוץ כבר השמש הופיעה
הכל השתנה גם בלעדייך
אפילו שלא הופעת
אפילו שסתם המתנתי
שסתם קיוויתי
שסתם חשבתי ..
כבר נהיה מאוחר ..
אל תנסו להבין , יש הרבה בין השורות [:





