שלווום לכל המוכשרים והמוכשרות 😊
הלוואי והיה לי טיפה מכישרון הכתיבה שלכם 😊
אמ אני צריכה שיר טיפה ארוך על נושא זהירות בדרכים אתם יודעים.. ימינה שמאלה לחצות במעבר חצייה, אלכסון זה אסון וכל זה חחח
תודה רבה רבה רבה לעוזרים ממש חשוב לי.!! 😊 😊 😉
אוהבתתכם 😛
במעבר חצייה לחצות,
להקשיב לכול אות.
ראייה,שמיעה והליכה מהירה
יעבירו אותכם את הכביש בביטחה.
והיכן עוברים בכבישים?
אכן, רק בצמתים מרומזרים
הרי- האלכסון הוא אסון,אדון!.
תעברו בביטחה, ותמנעו עוד תאונה.
וכשאתם לא בכבישים,אלא נוהגים
דאגו להקליק, הרי
מדליק מי שמקליק ראשון.
וכך גם מונע א ס ו ן!.
צוולע, ולא בטוח שכ"כ זה מה שהיית צריכה..
אם יש בעיה,טענה,מענה רק תגידי ואני אנסה לתקן..
ד"א, בשביל מה את צריכה את זה?
כתבתי לך עכשיו מאמי מקווה שתאהבי:
רמזור אדום, צהוב, ירוק...
מתי עוברים?! יודעים לפי החוק!
כשיש ירוק אז חוצים
אך לפני זה ימינה ושמאלה מסתכלים!
אם יש אדום לא ממהרים,
עומדים ומחכים...
את הסימן מקבלים
ושוב את החושים מפעילים!
רכב יכול לצאת מתוך סימטה,
אז צריך להיות ערניים ללא הפסקה!
באלכסון את הכביש לא חוצים,
רק בצורה ישרה לפנים!
תשמרו על עצמכם,
תקשיבו לחוקים שלימדו אתכם
אחרת באמת תסכנו את החיים שלכם!
תזכרו שחבל לאבד את החיים בגלל רגע,
אז תהיו רגועים אפילו אם אתם ממהרים לפתע!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנוות ? ובניםםם חחח
השיריייייייים פשוט מהמממים יאווו איזה יפה זהההההההה 😊😊😊😊😊
אין איןןןן אתם כאלו מוכשרים
תודה רבההההההה
אממ אני צריכה את זה לעבודה בנושא זהרת בדכרים וביקשו לעשות משהו יצירתי וישר חשבתי על האתר כי יש פה מוכשרים =]
בדיוק כ-מ-ו-כ-ם
חחחח
ששלל מוררןן ה ר ב ה יותר יפה!😊
אהבבתתי,נאפיקו שלי!😊
אושריקו'ששששששש כישרון מושלם אחד
לא שמתי לב שכתבת
מהמםםםםםםםםםםם אהבתיי
תמשיך לכתוב תמידדדד
אוהתב אותך הכי בעולם מלאך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*