אחרי הרבה זמן הנה קטע חדש..
הייתי חייבת לפרוק..
הוא מבולבל
מלא ספקות
מה להגיד?
מה לעשות?
לא יודע אם הוא אוהב
אם להתרחק, להתקרב..
מה הוא מרגיש
בפנים, עמוק עמוק ?
מה להגיד?
לשתוק? לצעוק?
האם הוא טעה
כשנסגר בכוח?
האם הוא פספס
כשפחד לשכוח?
האם הכל היה משחק?
בא מתמימות או מרוע?
האם הוא חשב על זה? הרגיש?
או שאולי רצה לרסק, לפגוע..
האם כדאי לסלוח?
למחוק כלא היה?
או שלשפוך, להוציא,
להראות כמה נפגע?
הוא מבולבל
מלא ספקות
מה להגיד?
מה לעשות?
הלב הקטן מהסס כולו
הוא אינו בטוח מה הכי טוב בשבילו..
אני רוצה לסלוח, לשכוח, רוצה להמשיך
אך מבפנים הוא צועק, רוצה להוציא, מעיק..
הוא סוחב כל כך הרבה
עוד מעט הוא מתמוטט,
מצמרר את כל הגוף
ורצונו רק להימלט..
להתחבר מהפחד,
לברוח מהכאב,
לשכוח מהכל,
להסתתר מהאמת..
הוא מבולבל
מלא ספקות
מה להגיד?
מה לעשות?
בטח לא הבנתם כלום..אבל זה בערך מה שעובר עלי עכשיו :|
אוהבת את כולככם
ליאני (:
זה עצוווב :\
ותספרי אם בא לך 😊
אוהבבת 3>
תודה שחרונני [:
אוהבת אותתך !
ורק תיקון קטן- בשורה "להתחבר מהפחד"
זה להתחבא ולא להתחבר..
אני יודעת נה נה בננהה ... !!!
בובהה..
לפני שהוא הולך, תספרי לו מ את באמת מרגישה..
אני לא יודעת מה אני מרגישה :/
בזמן האחרון הוא די השתנה..נהיה משהו אחר..
ושילך כבר..כמה שיותר מהר !
אוהבתת אותךך ! 3>
ואו..
נוגע ללב!
לפי דעתי, כול עוד שיש בליבך אהבה- תפעלי!
התוצאה תהיה לטובתך... גם אם תהיה טובה,או חס וחלילה- רעה!...
נקודה למחשבה!^
תמשיכי לכתוב,ובמיוחד לפרסם!
ברוכה הבאה לפורום!!! 😊
ליאנוווווש
דבר ראשון יופי שחזרת לכתוב!
את עושה את זה מדהיייייים!
דבר שני..
אני דווקא כן מבינה ומזדהה..
זה פשוט לא מה שהיה פעם...
הוא השתנה עכשיו ואת לא יודעת מה הוא רוצה ממך
ואת מפחדת להתאכזב..
בובה פשוט קחי אותו לשיחה רצינית
ויאללה
שידבר איתך דוגרי..
ובהצלחחחחחחחחה
ופה בשבילךך בוביי=]
אוהבתתתת
מאיה
תודהה אושרי ומאיה [:
שמחה שאהבתם..
אתם צודקים, אני צריכה לעשות עם זה משהו..אבל זה לא קל :|
אוהבתת
ליאנני (:
וואו ליאני את מדהימה , כאילו כתבת את הקטע הזה עליי גם ..
כנראה אנחנו באותו מצב , אה מאמי .. ?
יהיה טוב ב"ה , בנים באים והולכים (:
אוהבת אותך ותמיד כאן
פשוט מדהייםם
ועצוב
אל תידאגי ליאני שהעננים מתבהרים כל הבילבול
יכול לפוג וישארו דברים ברורים ולא ערפל:]
יהיה טופ אלתישברי תילחמייי
ועל אהבההה לא מוותריםם
אוהבתךךךך
ופה בשבילךךךך
מור'צי 😊
לירני- תודה מתוקה [:
וכמו שאת בעצמך אמרת- בנים באים והולכים..
יהיה טוב בסוף..לשתינו (:
מורצ'י- תוודה מותתק..שמחה שאהבת [:
וכן..אני בטוחה שבסוף יהיה טוב..רק שהסוף הזה כבר יגיע :|
אוהבתת אותככןן הממון !
ליאני (:
יפהה ברור שזה לא קל!
אבל זה פשוט דבר שאת חייבת לעשות!
את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך גם אח"כ
שאת סופסוף תדעי איפה את עומדת..
לטוב...
או לרע...
(מחזיקה לך אצבעות שלטוווווב =])
וספפפפפרי איך הלך לך 😉
בהצלחהה בובייי
מוווווואה
אני אנסה לדבר איתו..
מקווה באמת שיצא מזה משהו טוב..
תודה על העזרה [:
אוהבת אותך הממון
ליאני (: