הייי כולם
זוכרים אותי?
כינוי קודם mayafi10
אז מה.. שנה חדשה ואני פהה בבית בדד
לא נורא אני אופטימית 😊)
קיצר התחלתי סיפור חדש
מוצלח יותר
מקווה להתמיד
ותקראווו כן?!?!?!?!
לא ראיתי אותו כמעט שנתיים ופאקינג הוא נהיה שווה.
איך ידעתי אמא תמיד אמרה לי חמודה שלי הוא יהיה אחד החתיכים, אחח אמא אמא אני צריכה יותר להקשיב לך.
אבל עדיין זה היה די קשה כי בזמנו ראו אף פה עיינים וכל השאר חצ'קונים.
וואו כנראה שהאוקסי ממש עזר.
בבקשה בבקשה שיזכור אותי , מיישרת את הגב מרימה את החזה- גמכן חזה b 20 ועדיין חשה פמלה אנדרסון.
מתפללת שהמייק אפ לא נוזל, יאללה דווקא היום אני צריכה לראות אותו בחום של 40 מעלות באוגוסט.
איזה מזל שעשיתי שפם !
נו נו הוא מתקרב... רגע , רגע , הוא עוצר ! מתיישב על הספסל , שיט מישהי מתקרבת אליו ,
די יפה .
אלוהים אני יודעת שאנחנו לא ביחסים טובים אבל רק הפעם ב'קשה תעשה שזו תהיה בת דודה שלו.
הוו, שתי נשיקות בלחי סימן טוב לכך שזהו קשר משפחתי.
נשמתי לרווחה , הו מי גאד הכרס יצאה מהר להכניס בטן ולהתיישר.
מתקדמת, חושבת על פרחים וציפורים ומנסה ת'חיוך הכי אמיתי שלי.
זה לא עוזר , היה לי יום חרא והמשיך עד עכשיו.
מתקדמת עוד שני צעדים ו..
"אאווץץץ" צורחת
זה לא קורה , זה לא קרה לי , נכון ?
"ילדים ארורים!!!!" צועקת לעברם של חבורת ילדים עם רולרבליידס.
"אממ גברתי סליחה את בסדר?" קול מהסס נשמע לעברי וכף יד נשלחת.
גברתי?!?! הצד המרוקאי שלי , למרות שאני אשכנזיה בכל רמ"ח אברי , מתעורר.
"חמוד שלי!" אני קמה בעצבנות , לא שמה על העובדה שבטח כל החוטיני מציץ.
"גברתי תקרא לספרנית בספריה לא לי!!!" וסוף סוף מרימה את ראשי ורואה את פניו.
נדמה לי שברגע זה אם השמש לא הפכה אותי לעגבנייה הסיטואציה הזו כן.
הלוואי שלא יכיר אותי הלוואי
שוב מבקשת את רחמיו של ה' , באמת שמהיום אני מתחילה להדליק נרות שבת.
מסיטה את פני מהר ומסתובבת ללכת , בהליכה הכי גאוותנית שנותרה לי חושבת על האגו
ההרוס ועל העובדה כי עוד פעם עשיתי לעצמי פדיחות, אם היה מקצוע כזה, בטוח הייתי מנכ"לית.
האור הקטן ההוא נמצא תמיד קצת מעבר להישג אצבעותי"





