אני צריכה לכתוב סיפור באורך עמוד 1, רק עם 2 דמויות, במקום ובזמן אחד..
תודה לכל העזורים
מואהה
סיפור על מה?
סיפור על מי?
אין לי בעיה לעזור רק תהיי טיפה יותר ספציפית בבקשה..
להבא, תעשי שימוש בכותרות יותר ענייניות.
מילים כמו "דחוף","תיכנסו" וכאלו אסורות.
ברוכה הבאה לאתר!😊
אני אושרי,המנהל של הפורום ואני אשמח לעזור לך בכול
בעיה... רק, תפרטי יותר מה את צריכה...
QUOTE (oshri_Ok @ 31/12/2006) סיפור על מה?
סיפור על מי?
אין לי בעיה לעזור רק תהיי טיפה יותר ספציפית בבקשה..
להבא, תעשי שימוש בכותרות יותר ענייניות.
מילים כמו "דחוף","תיכנסו" וכאלו אסורות.
ברוכה הבאה לאתר!😊
אני אושרי,המנהל של הפורום ואני אשמח לעזור לך בכול
בעיה... רק, תפרטי יותר מה את צריכה...
תודה מאמי
ובאמת שזה לא משנה על מה או מי או מה העלילה
פשוט שיהיו 2 דמויות וזה הכל =))
אפשר לכתוב על כל דבר..
"דניאל?", הוא אמר לי בלחש בשעה שיישבנו בכיתה בשיעור
מתמטיקה משעמם. "כן, עומרי?" שאלתי והוספתי חיוך.
"בא לך לצאת לאנשהו?" הוא שאל אחרי כמה שניות של שקט
והיה נראה על פניו שנצבעו באדום שהוא מתרגש.
"בכיף!" אמרתי, וחייכתי. לא הספקתי לחזור להקשיב וכבר המורה למתמטיקה
עמדה מעליי. "דניאל ועומרי, רוצים לשתף אותנו במשהו?" שאלה המורה
ואני התפללתי שהרגע הזה יעבור. "לא,המורה." אמרתי בלחש והשפלתי את מבטי.
"אז תגידו למנהל... " היא אמרה והצביעה על הדלת. "תשאירו את הדברים פה"
היא הוסיפה כאשר אני ועומרי קמנו והתחלנו לאסוף את הדברים לתוך התיק.
' כלבה! ' חשבתי לעצמי ובתוכי התמלאתי כעס, אבל מצד שני- שמחה.
שמחה שזה דווקא עומרי איתי בחוץ.
"ראית מה זה?" הוא שאל אותי בשעה שהלכנו לעבר חדר המנהל.
"כן,עיצבנה אותי!" אמרתי אך למרות זאת הייתי עם חיוך.
"מה את כזו מאושרת?" עומרי שאל. 'לעזעזאל, אני כל-כך גלויה?',חשבתי לעצמי.
"סתם.. א אני ש..מ..חה כי.." התחלתי לגמגם ולהאדים.
"כי..?" הוא שאל.
"סתם, שאתה זה שהיא הוציאה אותי איתו.. וגם בגלל מה שדיברנו בכיתה!"
הצלחתי להגיד לבסוף והרגשתי איך פניי מאדימות מרגע לרגע.
"אה.." הוא אמר בקול מצחיק וחייך את חיוכו הכובש.
"גם אני שמח שייצאנו ביחד, ואני ממש אשמח אם ההצעה שלי תתממש כבר היום!"
הוא אמר לה וקרץ אלייה.
"בכיף.." אמרתי והתחלתי להרגיש את הפרפרים עולים במעלה בטני ומשגעים את כולי.
"גברת דניאל?! אדון עומרי?!" נשמע קול בס גברי חזק.
ממולנו הופיע המנהל, אדון שלמה זנגלביץ'.
עצרנו שנינו בבת אחת, פחדנו.
"מה מעשיכם בחוץ, אדוני וגברתי הצעירים?" הוא שאל וחיוך עלה על פניו.
החיוך שלו הרגיע אותי ויכלתי להוציא מילים מפי- "המורה למתמטיקה הוציאה אותנו.."
אמרתי והתחלתי לשחק עם אצבעותיי.
"לא נורא, בואו תעזרו לי.. כאילו משמיים נפלתם עלי!" הוא אמר וחייך חיוך רחב יותר.
הלכנו אחריו בשקט, מחזיקים ידיים ומחייכים...
מקווה שמספיק ארוך ושמספיק טוב...😊
כותרות "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!!!
להבא תכתבי כותרת שתתאר את הבקשה שבאשכול
הפעם ערכתי להבא ינעל!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 31/12/2006) "דניאל?", הוא אמר לי בלחש בשעה שיישבנו בכיתה בשיעור
מתמטיקה משעמם. "כן, עומרי?" שאלתי והוספתי חיוך.
"בא לך לצאת לאנשהו?" הוא שאל אחרי כמה שניות של שקט
והיה נראה על פניו שנצבעו באדום שהוא מתרגש.
"בכיף!" אמרתי, וחייכתי. לא הספקתי לחזור להקשיב וכבר המורה למתמטיקה
עמדה מעליי. "דניאל ועומרי, רוצים לשתף אותנו במשהו?" שאלה המורה
ואני התפללתי שהרגע הזה יעבור. "לא,המורה." אמרתי בלחש והשפלתי את מבטי.
"אז תגידו למנהל... " היא אמרה והצביעה על הדלת. "תשאירו את הדברים פה"
היא הוסיפה כאשר אני ועומרי קמנו והתחלנו לאסוף את הדברים לתוך התיק.
' כלבה! ' חשבתי לעצמי ובתוכי התמלאתי כעס, אבל מצד שני- שמחה.
שמחה שזה דווקא עומרי איתי בחוץ.
"ראית מה זה?" הוא שאל אותי בשעה שהלכנו לעבר חדר המנהל.
"כן,עיצבנה אותי!" אמרתי אך למרות זאת הייתי עם חיוך.
"מה את כזו מאושרת?" עומרי שאל. 'לעזעזאל, אני כל-כך גלויה?',חשבתי לעצמי.
"סתם.. א אני ש..מ..חה כי.." התחלתי לגמגם ולהאדים.
"כי..?" הוא שאל.
"סתם, שאתה זה שהיא הוציאה אותי איתו.. וגם בגלל מה שדיברנו בכיתה!"
הצלחתי להגיד לבסוף והרגשתי איך פניי מאדימות מרגע לרגע.
"אה.." הוא אמר בקול מצחיק וחייך את חיוכו הכובש.
"גם אני שמח שייצאנו ביחד, ואני ממש אשמח אם ההצעה שלי תתממש כבר היום!"
הוא אמר לה וקרץ אלייה.
"בכיף.." אמרתי והתחלתי להרגיש את הפרפרים עולים במעלה בטני ומשגעים את כולי.
"גברת דניאל?! אדון עומרי?!" נשמע קול בס גברי חזק.
ממולנו הופיע המנהל, אדון שלמה זנגלביץ'.
עצרנו שנינו בבת אחת, פחדנו.
"מה מעשיכם בחוץ, אדוני וגברתי הצעירים?" הוא שאל וחיוך עלה על פניו.
החיוך שלו הרגיע אותי ויכלתי להוציא מילים מפי- "המורה למתמטיקה הוציאה אותנו.."
אמרתי והתחלתי לשחק עם אצבעותיי.
"לא נורא, בואו תעזרו לי.. כאילו משמיים נפלתם עלי!" הוא אמר וחייך חיוך רחב יותר.
הלכנו אחריו בשקט, מחזיקים ידיים ומחייכים...
מקווה שמספיק ארוך ושמספיק טוב...😊
מ=ד=ה=י=ם, תודה מאמיי!!! וואי את לא מבינה איך עזרת לי 😊
מואאאאאאה
חחחח..
מותק,אני בן..
ושמח שעזרתי!
בשביל זה אני פה!
QUOTE (oshri_Ok @ 31/12/2006) חחחח..
מותק,אני בן..
ושמח שעזרתי!
בשביל זה אני פה!
חחח וואי סליחה 😁
תודה מאמיי שלי מואה מואה מואה
חחחחח..בקטנה,קורה להרבה למרות שבחיים
שלי לא פגשתי בת בשם אושרי.. אבל שיהיה! סולח P: חחח
שמח שעזרתי!!!
😊