טוב אז כתבתי על הפרידה שלי ושל איציק כאן.. עכשיו אני אכתוב על איך בכלל התחלנו להיות ביחד איך הכל התחיל
זה היה בקיץ של 2004 .. ידיד שלי מאור התקשר אליי ומכאן הכל התחיל
מאור:"שולה את יורדת היום למטה נכון?"
אני:"נראה לי שכן אני ידבר עם הדס אבל לא עד מאוחר אני רוצה לקום לים מחר.. עם מי אתה בא מאורי?"
מאור:"לא יודע נראה בטח עם חמדנוסס ואולי שתי חברים שלי יבואו לא בטוח "
אני:"אהה הבנתיי.. סבבה אז דבר איתי כבר"
=== סיימתי את השיחה איתו והתקשרתי להדס..
אני: "דוס מה את עושה?"
הדס: "כלום אודי היה אצלי והלך ומשעמם לי ....."
אני: "אז בואי למטה קצת עם חמדנוס מאור כולם.. "
הדס: "טוב אני יתקשר לשני ונבוא אלייך משם נראה סבבה ?"
אני:" סבבה"
=== היא התקשרה לשני וירדנו למטה.. ראינו שם את כל הידידים שלנו על הספסל ועוד שניים לא מוכרים
אני: "חמדנווססססס איזה לא מתבייש שבוע לא ראיתי אותך "
אדם: "חח מה אני יעשה חיים שלי כל היום אני עובדד... "
מאור: "טוב שמעו שלומית הדס תכירו זה איציק וזה אלירן"
=== איך שראיתי את איציק חייכנו כזה אחד לשני
שני: "אההה מה איתי לי לא מכירים ?"
מאור: "חחחחחח סליחה כפרה עלייך שכחתי"
איציק: "איך אמרת שקוראים לך? "(מסתכל עליי)
אני: "שלומית.. חח ולך" (כולי מסמיקה 😁 )
איציק: "איציק..."
הדס: "טוב נו מה נהיה בואי נלך סיבוב משעמם פהה"
=== קמנו והלכנו .. רק איציק נשאר על הספסל.. הסתכלתי כזה בהבעה של "למה אתה לא קם?"
איציק:"שלומית בואי שבי איתי אין לי כוח ללכת.."
אני:"למה בוא נקנה אוכל מה יש לעשות פה"
איציק:"לא יודע.. להכיר אולי?"
אני:"אממ טוב בסדר חכה שנייה"
===רצתי להדס להגיד לה שאני נשארת .. ואז אלירן חבר שלו שהיה ליד הדס זרק הערה
אלירן:"איזה איציק זה.. מלך"
=== לא התייחסתי למה שהוא אמר.. פשוט חזרתי לספסל..
איציק:"חח אז מה שלומית.."
אני:"חח מה.. ?" (צחקתי)
איציק:"את יודעת שאת יפה כשאת מחייכת?"
אני:"חחח תודה.."
איציק:"מה אז את ידידה טובה של מאור אה? הוא סיפר לי עלייך.."
אני:"וואלה? מה הוא סיפר?"
איציק:"רק דברים טובים תיהי בטוחה.. כל מה שגבר צריך בבחורה יש בך ממה שהבנתי"
אני: "חחח דיי נו... חולה על מאורי הזה"
איציק:"ועליי את לא חולה?"
אני:"אני לא מכירה אותך.."
איציק:"אז מה לפי רושם ראשוני מה את חושבת עליי?"
אני:"לא יודעת שאתה לא ביישן בכלל.. אתה נראה בחור לא רציני כזה חח זה בסדר אתה נהנה.."
איציק:"למה כפרה עלייך אני הכי רציני בעולם אבל היום אין אהבה לא יעזור"
אני:"אני מאמינה שיש.. מתישהו היא תבוא.."
איציק:"תאמיני לי לא צריך אהבה אין לא מבין אותכם הבנות כל דבר בוכות תנצלו את החיים למה להתאהב עכשיו"
אני:"אממ חח לא יודעת נכון אתה צודק אבל אני מאמינה שכשזה יגיע אני לא יוכל לשלוט על זה"
איציק:"חחח מה שתגידי..."
===הוא התקרב אליי והביא לי נשיקה בפה, לא צרפתית
אני:"טוב לא מתאים אני מכירה אותך חצי שעה.. בוא בוא לבלבלה הכי טוב.."
איציק:"איך שאת רוצה..."
=== הלכנו .. לא דיברנו על הנשיקה הקטנה הזאת לא כלום.. עבר שבוע רגיל , רק שכל השבוע לא הפסקתי לחשוב עליו...
דיברתי עם ידיד שלי אדם חמדנוס שהוא ידיד מספר 1
אני:"אדם אני צריכה לשאול אותך משהו ותענה לי הכי אמיתי שאתה יכול"
אדם:"כאילו שאיי פעם שיקרתי לך.. דברי"
אני:"נכון איציק?"
אדם:"אל תגידי לי שנדלקת עליו.."
אני:"ואם כן?"
אדם:"רדי מזה מהר כפרה תשמעי לי"
אני:"למה מאיפה אתה מכיר אותו?"
אדם:"לא מכיר כל כך האמת חבר של מאור לא שלי אבל שמעתי דברים.."
אני:"דברים כמו?"
אדם:"הוא לא בחור בשבלך הוא יצא פעם עם שתיים ביחד והן גילו את זה.. הוא אחד ששם זין על הכל לא רציני הבחור בקיצור"
אני:"ידעתי.." (הייתי מבואסת)
אדם:"למה מה היה משהו כשנשארתם בספסל?"
אני:"סתם דיברנו ואז הוא התקרב והביא לי נשיקה בפה.. אבל עצרתי את זה לפני שזה הפך לנשיקה גדולה.."
אדם:"טוב שככה בשבלך כפרה את רק תסבלי ממנו הוא חרא עם בנות.. בטח סתם רצה לשחק איתך.."
אני:"כן אה.."
===עברו 3 ימים מהשיחה עם אדם.. ופתאום הייתה לי שיחה.....
מאור:"שולה בואי למטה יש מישהו שרוצה לדבר איתך.."
אני:"מה? חח מי?"
איציק:"אני .. את יכולה לרדת שלומית? אנחנו נבוא למתחת לבית שלך" (הוא לקח למאור את הטלפון)
אני:"טוב.. "
=== הם באו..
מאור:"טוב אני הולך רגע לשני אז איציק דבר איתי אחר כך כפרה"
איציק:"טוב אחי ביי"
אני:"מה?! למה הוא הלך חח"
איציק:" מה יש מפחדת להיות איתי לבד?"
אני:"אני צריכה לפחד?"
איציק:"תלוי את מי תשאלי.."
אני:"אני מעדיפה לא לסמוך על מה שאחרים אומרים.."
איציק:"כמו שאני אוהב.. ילדה עם אופי"
אני:"חח אוקי.. אז למה אמרת לי לרדת?"
איציק:"להמשיך את מה שהפסקנו.."
אני:"אהה איציק תראה.. אני לא כמו הבנות שאתה רגיל אליהן.. רד מזה איתי לא ילך לך אני לא ילדה של סטוצים.."
איציק:"הבנות שאני רגיל אליהן? אז כן סיפרו לך עליי אה.. אחח הבנות של היום.."
===הוא הסתובב והלך
אני:"רגעעע... למה זה לא נכון?"
איציק:"תראי אני לא יודע את מה שאלת ומה אמרו לך אני יודע שאני לא חושב יותר מידי מה יהיה אני זורם.. מי שמקבל אותי ככה סבבה.. מי שלא גם סבבה"
אני:"אני לא מבקשת ממך להשתנות אני רק מבקשת שאיתי אל תשחק ככה.. אתה רוצה לדבר תדבר איתי רגיל אני לא ילדה של חירמונים וסטוצים לא אוהבת את זה"
איציק:"ואני לא אוהב שמשקרים לי.. זה עוזר לי? לא .. עדיין שיקרת.."
אני:"כי הצלחת לגרום לי להתבלבל.. שמעתי שאתה אלוף בלעשות את זה לבנות.."
איציק:"עוד פעם השמעתי הזה? טוב בסדר אני הבנתי.. ביי ביי יותר אני לא יטריד אותך"
===הוא פשוט הלך..
יומיים אחרי הלכתי לים עם סאן חברה שלי.. וראינו שם את מאור אותו ואת אלירן חבר שלהם
מאור:"שלומיתתתתתת" (צעק לי מרחוק)
אני:"שיטטט סאן אני לא מאמינה שהוא פה.."
סאן:"מאור? מה יש להאמין הוא כל החיים בים חח"
אני:"לאא מאור.. איציק .. נו זה שסיפרתי לך עליו.."
סאן:"אהה וואי.. מי זה איפה הוא הימני או השמאלי"
אני:"ימני"
סאן:"נראה טוב אה?"
אני:"כן.." ://
מאור:"את מתכוונת להסתכל עוד הרבה זמן ולא לבוא?"
אני: (התקרבתי..) "חחח לא סתם דיברנו.. מה איתך מאורי?"
מאור:"איתי בסדר.. בואו שבו"
אני:"לא לא אני הולכת לשבת בטובגו.."
מאור:"מה את גנובה שבי פה מה יש לך"
אני:"מאור אני ידבר איתך אחרי זה" (לוחשת לו)
מאור:"טוב מה שתגידי.. מוזרה"
===הלכתי עם סאן לטובגו.. אחרי חצי שעה הם באו
מאור:"אם שולה לא באה למאור מאור בא לשולה"
אני:"חחחחח" (כולי מבואסת שהם באו)
אלירן:"טוב אני נכנס למים מי בא?"
אני:"אניי חכה לי" (רציתי לעשות הכל העיקר לא להיות ליד איציק)
=== נכנסנו לים..
אלירן:"בשמיים מרגישה שאני עם איציק" (התחיל לשיר לי במנגינה של שירן מזרחי-בשמיים מרגישה)
אני:"חחח מה?"
אלירן:"אל תשחקי אותה מה.. בדוק נדלקת עליו"
אני:"לא......."
אלירן:"טוווב.. רק שתדעי שגם הוא לא מפסיק לזיין בשכל עלייך"
אני:"כן? מה זה אצלך לזיין בשכל?"
אלירן:"מה את חושבת שאנחנו עושים פה?"
אני:"אל תגיד לי שבאתם בגללי.. מאיפה הוא ידע שאני יהיה בים?"
אלירן:"כי מאור התקשר להדס והיא אמרה לו שאת הולכת עם סאן"
אני:"חחחח מה אתה רציני?"
אלירן:"אני נראה לך צוחק?"
אני:"אממ לא.."
אלירן:"אז במקום להתנהג כמו ילדה קטנה ולשחק אותה ברוגז לכי תדברי איתו.."
אני:"מה אני יגיד לו.. אתה יודע בכלל מה היה שאתה מדבר?"
אלירן:"כן כבר שמעתי מה היה תגידי תודה שהוא בכלל נפתח אלייך ככה בדרך כלל בחיים הוא לא יודה לפני בחורה שהוא בחור של סטוצים..
הוא יודע שזה מרחיק בנות הוא לא טמבל בדרך כלל הוא משחק אותה חמוד ואז עושה איתן מה שעושה.."
אני:"אבל אלירן אני לא כזאת.. פשוט לא"
אלירן:"את לא חייבת לזרום איתו אבל העיקר שתלכי תדברי איתו לא ככה כאילו אתם לא מדברים.."
אני:"טוב אני ידבר איתו"
===יצאתי מהמים
אני:"איציקק אני יכולה לדבר איתך?"
איציק:"דברי.."
אני:"אז בוא סיבוב רגע.."
מאור:"סיבוב? לדבר? הפסדתי פה משהו?"
אני:"חחחח" (סימנתי לו עם היד שאח"כ אני יספר לו)
===הלכתי עם איציק
איציק:"אז מה.. חשבתי שאת רק מנסה לברוח ממני.."
אני:"אתה יודע בורחים מדבר שקשה להתמודד איתו.."
איציק:"קשה להתמודד איתי? אז מה גורם לך לנסות בכל זאת..?"
אני:"אתה תאמין עם אני יגיד לך שאני לא יודעת...?"
איציק:"אני לא מאמין לאף אחד.. אבל איתך..."
אני:"איתי... מה?"
איציק:"לא יודע נו אחר כזה"
אני:"איך אחר?"
איציק:"לא יודע סעמק אני לא מפסיק לחשוב עלייך"
אני: (לא דיברתי פשוט צחקתי)
איציק:"את רואה מה זה עד שפעם אחת סוף סוף אני רציני אז את מתחילה לצחוק חח"
אני:"חח האמת שאני צוחקת על עצמי... כי אני מאמינה לך"
איציק:"אולי את מאמינה לי בגלל שזה באמת המצב..? מאז אותו יום על הספסל אני מרגיש משהו.."
אני:"אבל בינינו .. אתה לא אומר את זה לכולן?"
איציק:"אני לא מדבר עם אף אחת על מה אני מרגיש כפרה.."
אני:"אז אני באמת מיוחדת אה? למה איתי אתה כן מדבר ככה?"
איציק:"לא יודע עוד לפני שדיברתי איתך רק שחצית תכביש עם החברות שלך כבר התרגשתי.. לא יודע להסביר נו.."
אני:"אותו דבר קרה לי.."
איציק:"אז מה עושים עם זה?"
אני:"לא יודעת.. אולי בגלל שלא נתתי לך ישר ואני לא רודפת אחרייך אתה רואה בי כמשהו קשה להשגה? ואולי ברגע שתשיג.. פתאום כבר לא תרצה"
איציק:"אולי.. ואולי לא..אי אפשר לדעת כלום מראש נשמה.."
אני:"אז מה אתה רוצה אני לא מבינה?"
איציק:"לנסות.."
אני:"לנסות מה?"
איציק:"להיות איתך.. לנסות באמת אבל מכל הלב כי אף פעם לא הרגשתי ככה אני רציני שלומית.."
אני:"לא יודעת מה להגיד לך אני מפחדת.. כבר נפגעתי פעם"
איציק:"נפגעת ? ממה?"
אני:"לא משנה עכשיו... שיגיע הזמן אני יספר לך.."
איציק:"אני לא יכול להבטיח לך ב100% שאת לא תפגעי אבל אני מוכן להשבע לעשות הכל כדי שזה לא יקרה.."
אני:"טוב.."
איציק:"מה טוב?"
אני:"בוא ננסה.."
איציק:"תודה.."
אני:"על מה?"
איציק:"על ההזדמנות..."
אני:"אבל אם אתה מחליט שאנחנו ביחד אז ביחד חברים.. לא יזיזים"
איציק:"חברים.." (חייך)
===התנשקנוו...... והוא הרים אותי עד לטובגו בחזרה
אלירן:"חחח מה זה?"
איציק:"אנחנו ביחד" (לחש לו)
אלירן:"חחחחחחחחחח אתה לא רציני אתה.. אני נותן לך שבוע גג אתם נפרדים" (הוא פשוט התפוצץ מצחוק..)
===עבר חודש.. באתי אליו הוא בא אליי היינו ביחד הרבה.. הוא יצא לאומן 17.. הוא ראה שם ידידות שלו וכמעט התנשק עם אחת אבל הוא.. ה-ו-א עצר את זה
הוא פשוט יצא משם עם האופנוע ובא להדס (אני הייתי אצלה)
איציק:"שלומית אני צריך לדבר איתך.."
אני:"מה קרה?"
איציק:"בואי למטה רגע"
=== ירדתי..
אני:"מה יש לך אתה נשמע לא טוב.."
איציק:"תראי אני הבטחתי לך לעשות הכל שלא תפגעי.. אני לא יכול.. אני מרגיש שאני מתאהב בך וזה פשוט לא אני.. אני לא כזה"
אני:"מה לא כזה? אני לא מבינה ממה אתה מפחד.."
איציק:"לא מפחד.. זה פשוט לא מתאים לי עד עכשיו הייתי שם זין עושה מה שבא לי עם בנות ועכשיו אני מרגיש שאני לא מסוגל לבגוד בך את באמת חשובה לי.. תודה על החודש הזה"
אני:"אז מה פשוט זהו? נגמר?"
איציק:"אני מצטער.."
אני:"סבבה .. רק תדע שהכי קל זה לברוח .. לא להתמודד עם משהו שאתה באמת רוצה.. או שאתה לא באמת רוצה.. טוב אני לא יודעת למה אני מדברת איתך בכלל .. ביי חיים יפים שיהיו לך"
איציק:"את צודקת אבל זה אני.. את ידעת מהתחלה שזה אני וקיבלת אותי בכל זאת אני לא אשם לא הסתרתי ממך כלום"
אני:"נכון באמת אני האשמה פה.. ככה זה שהולכים עם הלב ולא עם הראש.. לא נורא עוד שיעור לחיים"
איציק:"מגיע לך יותר טוב תאמיני לי.. לא סתם יצאתי באמצע האומן להגיד לך את זה את באמת חשובה לי תאמיני או לא.. ביי שלומית"
אני:"ביי.."
=== לא דיברנו 3 שבועותת!..באותו זמן חבר שלו אלירן סידר לי עבודה בסופרלנד
איציק שלח לי הודעה לפלאפון .. "שלומית אני יודע שאת לא רוצה לראות אותי אבל אני חייב לדבר עם מישהו תדברי איתי שאת יכולה"
אני:"אלירן אתה יודע אולי מה קרה לאיציק?"
אלירן:"וואלה לא כפרה.. כל הזמן הוא בבית לא רוצה לצאת לא רוצה כלום ועד שהוא כבר יצא הוא ישב כל המסיבה.. אבל הוא אומר שלא קרה לו כלום.."
אני:"הבנתי.. מוזר"
אלירן:"כן לא מתאים לו... אם את שואלת אותי בלבלת אותו לגמריי .. אחרי שהוא ברח לי מהאומן כדי לדבר איתך הוא חזר אחרי השיחה והשתכר עד שהייתי צריך לסחוב אותו הביתה עם יוני חבר שלי הוא לא יכל לעמוד"
אני:"באמת?! לא ידעתי על זה.."
אלירן:"כן אבל את לא אשמה אני יכול להבין אותך... הוא לא סיפר מה בדיוק היה בשיחה שלכם אבל מה שבטוח מאז הוא השתנה"
אני:"טוב נראה אני ילך לדבר איתו"
אלירן:"את תלכי אחרי הכל? אני אמרתי לו שהוא לא מחזיק יותר משבוע.. והוא החזיק חודש ואני עד לזה שהוא באמת התלהב ממך הוא לא עשה שטויות לא בגד לא כלום נשבע לך
אבל בסוף היה צפוי שזה יגמר מהר כפרה.. אז למה לך ללכת אני חבר שלו טוב ובגלל שאני מכיר אותו אני אומר לך שתפגעי"
אני:"אבל אני לא יכולה להשאיר אותו לבד.. הוא צריך אותי"
אלירן:"איך שאת רוצה נשמה"
===אחרי העבודה אמרתי לאיציק שיבוא אליי נדבר כי רק אחי הקטן היה בבית, הוא בא
אני:"אתה יכול להגיד לי מה יש לך?"
איציק:"לא יודע אני חושב ש.."
אני:"ש.......?"
איציק:"תראי אני לא רציתי בכלל אבל אני חושב שהתאהבתי בך"
אני:"התאהבת? אתה? למה אתה חושב?"
איציק:"תראי אני יודע שאת אולי לא מאמינה לי עכשיו אבל בחיים לא הייתי כל כך רציני שלומית אני רק חושב עלייך יש לי חיוך ובשבועות האלה שלא היינו ביחד אני רק יושב בבית וחושב מה שאני לא עושה הרבה חח"
אני:"כן שמעתי.." (נפלט לי!)
איציק:"עוד פעם השמעתי הזה? ממי את שומעת כל הזמן?"
אני:"חח סתם מאף אחד אני פשוט לא כל כך יודעת מה להגיד.."
איציק:"תגידי מה שאת חושבת.."
אני:"ומה אתה חושב?"
איציק:"אני חושב שעם כל הפחד שלי אני באמת התאהבתי בך.. עוד מאז שראיתי אותך פעם ראשונה.. אני רוצה לתת לנו הזדמנות שנייה אבל בטח לא תקבלי אותי"
אני:"ואם אני יגיד שכן?"
איציק:"את תעשי אותי הבחור הכי מאושר בכל בארץ"
אני:"חח גם אני.."
איציק:"מה גם את?"
אני:"גם אני אוהבת אותך.. ואין לי ברירה אחרת מאשר לסמוך עלייך, שוב"
איציק:"את לא תצטערי נשבע לך.. אני לא פוגע במי שחשוב לי"
אני:"ואני צריכה להבין מזה שאני חשובה?"
איציק:"כן.. תודה שהתקשרת אליי בכלל ... שדאגת לי.."
אני:"גם אני דואגת למי שחשוב לי חח"
===התנשקנוווווו.. את הנשיקה הזאת אני בחיים לא ישכח!!!
אני:"רגע איציק"
איציק:"מה יפה שלי?"
אני:"אני רק רוצה לבקש ממך.. בבקשה אל תעשה לי מה שאתה עושה לכולן כבר פגעו בי פעם .. חבר שלי לשעבר והחברה הכי טובה שהיתה לי אז.. ביום של החודש שלנו ביחד תפסתי אותם מתנשקים.."
איציק:"בן זונהההה אם הייתי מכיר אותו את אמא שלו הייתי פותח .. איך אפשר לפגוע בך איך"
אני:"חח :/ אבל זה לא משנה עכשיו כבר עברתי את זה.. הדבר היחיד שאני מבקשת ממך זה שתדע שאני לא כמו הבנות שהיית איתן עד עכשיו .. תעשה הכל רק אל תשקר לי בחיים!"
איציק:"אני מבטיח לך חיים שלי אל תדאגי"
===התנשקנו שובבב
איציק:"אז זהו אני יכול לשמוח שאנחנו ביחד?"
אני:"חח תשמח תשמח"
איציק:"אוהבבבבב אותךךךךךךך" (הוא צעק)
אחי הקטן נכנס לחדר עם חבר שלו:"חחחח תראה את אחותי ראובן"
אני:"שמוליקקקקקק צאאאאאאאאאאאא"
איציק:"חחחח עזבי אותו ככה הוא ילמד מה לעשות כשהוא יהיה גדול"
אני:"חחחחחחחחח"..
איציק:"אוהב אותך"
אני: אוהבת אותך"!
===ומאותו יום היינו ביחד.. שנתיים ו4 חודשים! מי היה מאמין?! אני בעצמי לא האמנתי לזה..
הוא האהבה הראשונה האמיתית שלי ואני בחייים לא אשכח אותו!
זה נגמר לפני שבוע אבל אני בספק אם האהבה איי פעם תגמר.. המשפט שהוא אמר לי כשזה נגמר..
"תזכרי את המילים שלי אני ואת עוד נהיה מתחת לחופה בע"ה"
אני לא יודעת אם יהיה לכם כוח לקרוא זה קצת ארוך..
בכל מקרה קריאה מהנה..





