כתבתי את זה במרץ שנה שעברה וסתם שמרתי
מביע את הכאב שלי גם היום
הוא מביט שוב בעני .. ושוב דמעות יורדות מעניו.. אולי דמעות של אושר.. אולי דמעות של פחד.. או אולי אפילו דמעות של אכזבה..
נערה בודדה מחכה לו והוא איננו מגיע.. נערה בודדה מחכה לו אך הוא איננו צץ.. נערה בודדה שרק רוצה שקט ושלווה לא מבינה לאן הוא נעלם היא מחכה כבר ימים או אולי חודשים...
כמעט שנים אך היא איננה מבחינה בדבר...
נערה בודדה שרק רוצה חיבוק וקצת אהבה.. נערה בודדה עדיין ממתינה לאביר על הסוס הלבן..





