מי אמר שכדאי לאהוב ?
מי אמר שהכאב יחלוף ?
מי אמר שעם הזמן את הכל שוכחים ?
מי אמר שהעצב מורגש רק עמוק בפנים ?
לא יודעת כבר למה להאמין
לא יודעת אם באמת אבין
קח נשימה אחת עמוקה
ותסתכל עליי עומדת מולך
קח נשימה אחת קטנה
וראה אותי , כולי נמצאת כאן , רק בשבילך ..
מי אמר שכל מה שיוצא מפיך הוא אמת ?
מי אמר שיש חיים נוספים לכל בנאדם מת ?
מי אמר שבלעדייך החיים ממשיכים ?
מי אמר שחיוך צריך להימצא על הפנים ?
לא יודעת כבר למה להאמין
לא יודעת אם באמת אבין
עצום את העיניים למספר רגעים
תפקח אותם , ואחר כך קלוט מה החיים לך נותנים
אל תהסס גם אם תישבר
אל תנסה למצוא את האמת איפה שחסר ..
ואו..מרגש,ובאמת הרבה שואלים את עצמם את השאלות האלו...
לירנצ'וקקית... למרות הכול, לא להרים ידיים!#@
אאווהב אותך המונים,ואאם בא לך לפרוק-שלחי הודעה
איזה מ-ד-ה-י-םםםםםםם
אני עם אושרי..
הרבה שואלים ת'צמם ת'שאלות האלה
אין את פשוט כותבת מהממםםם
אהבתתייי, אל תפסיקי לכתובב
מוואה
-דניאלו'ש-
😊 ..
תווווודה , אני אוהבת אתכםם ..
לירנוששש
יפשלייי!!
אין לך מושגג כמה זה ריגש אותיי לצערי רק את
יכולה לענות על השאלות הללו
את צריכה לשאוב כוחות ולא להישבר להילחם
להאמין שיהיה טוב שהכול יכול עוד להשתנות ולשנות
לא להרים ידיים כמו שאושי אמר
וסבלנותתת אני בטוחה שיהיה טובבב
כי את ילדה מדהימה ומגיע לך הרבההה
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילךךךך
אל תשכחייי
מור'צי 😊
וואו מדההיםם..
כל כך מרגשש..ועצוב..
הלווי שהיו לי תשובות לענות לך..אבל לא לי ולא לאפחד אחר יש אותן :|
רק תזכרי דבר אחד, משפט נדוש אבל חשוב [!] :
"בסוף יהיה טוב..ואם לא טוב- זה עדיין לא הסוף..
אוהבת אותך הממון ותמיד תממיד פהה בשבילך !
ליאני (:
ואווו מאמי סוף הדרך!
אהבתי תכתיבה בטירוף!!
אל תפסיקי לכתוב
אוהבת
ופה בשבלך!
מאיה
ואוווווווו
מדהים ,
פשוט מדהים !!@
😮
אתן כאללה מתוווקות , אני חולללה עלייכן [:
המון המון תודה ..
הצלחתן להעלות לי חיוך ענקי על השפתיים ..