קבבבללו:
השמיים מלאים בעננים
את קרני השמש לא רואים,
הם מתחבאים מאחורי העננים
הכל בחוץ קודר, אפלה
והיא,היא יושבת בחדרה
מחכה לו, מחכה לאהובה
מחכה שידע אותה
מחכה שירגיש את ליבה,
שייגע,
שאת קולו באוזנייה ישמיע,
היא מחכה לו,שכבר יגיע!
ליבה(?), כבר ממזמן קפא,
הכאב העלים את כול השמחה
היא יודעת, היא בטוחה, כי יש לו המון אהבה בשבילה
אך הוא אינו יודע כיצד לממש אותה!
🙄 הרעיון המדהים הוא כולו של רררווותם!😊
רותםםם? מוכשרתתת את זה תמיד ידעתיי
והכישרון הזה שלהההההה
גררר... שלמותתת!!
אהבתי נוראא
כמו את כול הקטעים שלךך
הם תמיד מרגשים ומעבירים איזה סוג של צמרמורת שכזאתתת
תמשיכי לרשום תמידדד
ולשתף אותנוו ביצירות שלךךך
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מלאןןןןן!!!
אושריק גם לך מגיע ח"ח על השיפוץ
אני לא יודעת איפה שיפצת אבל שיהיה חיחיחי
מואיתתתת
מור'צי 😊
ואיי איזה שיר יפה!!!!
חחח
גמאני כותבת שירים.. אבל שירין יותר ארוכים + מנגינההה
חחחח
אבל אהבתי את השיר.. 😛
רותם ==> מי שלא תהיי את כותבת מהמם ותמשיכי לכתוב!!! 🙄
ביו'ששש
מואאאאאאאאאה
מזמנים לקרוא את הסיפור שלי.. [קישור בחתימההה]
מהמםםםםם שני מוכשרים בשיר אחד
יוצא מזה שלמות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי תודה לכולכםם..
אני ממש שמחה שאהבתם..
והתגובות שלכם?
אולי הדבר הראשון שהצליח להעלות לי חיוך על הפנים כל השבת הזאתת :|
תודההה
מווואעעעע
רותמי
ואווווווווו ממש ייייייייייפה!
באממת מוכשרת!
ומאמי אל תתני לכלום לבאס אותך!
יאללה חיים פעם אחת אזז
תנצלי כל רגע כאילו זה הרגע האחרווווון!
אוהבת ופה בשבילך=]
^
תודה מאמי =]
שמחה שאהבתת..
מוואאעעע