אני כותבת אותו בדיוק עכשיו כדי להוציא הכל..
אתה לא תבין , אף אחד לא יבין אותי
את הרגש הזה , שלכל מקום הולך איתי
וזה כ"כ כואב לא להיות שלך
זה לא מרפה ממני , זה בגללך
לא יכולה לשכוח , זה כ"כ כואב
זאת בעיה , בעיה בלב
אפילו החברות לא מבינות
תבינו שאתן כבר לא יכולות את המצב לשנות
ואתה לא אוהב , את זה הבנתי מזמן
מסתכלת בתמונות , והכל ניראה ישן
הנשמה שלי הרוסה , היא כואבת
אבל כמות אהבתי לא השתנתה , אני עוד אוהבת
אני סובלת..כל יום זה מתגבר
בסוף הלב ימות , וזה כבר לא יכאב יותר





