קח ממני את העצב
קח גם את המחשבות
לא רוצה לחשוב יותר
נמאס לי סתם להיתלות ..
קח גם את הבכי
וגם את כל הדמעות
זה לא שווה את הכאב
ובטח שלא את התקוות ..
תן לי הרגשה טובה
וגם תן טיפה רוגע ושלווה
עשה שיהיה לי טוב
שלא ארגיש עוד את המכאוב ..
תן שאחייך
גם תן לצחוקי המתגלגל לשוב
עשה שאלמד מטעויות
שאפקח את עיניי
ואחיה את המציאות
אז קח את העצב
תביא את השמחה
עשה שארגיש שוב את האושר
וזאת בלי שארגיש שוב חוסר ..





