לי קוראים מיקי
ואני בן !!
בן 15 מהרצליה..
ואמ,מקווה שתהנו !!
וזה לא סיפור אמיתי.
פרק ראשון.
קמתי בבוקר לאחר לילה שתייה מרובה..אני מטומטם כ"כ..שתיתי לפחות 10 כוסיות וודקה.
הראש כאב בצורה מטורפת והדבר היחידי שזכרתי זה את הבחורות היפות שרקדו איתו לאורך הלילה.
"בוקר טוב ..ממש יופי שהתעוררת !!" אמרה אחותי הקטנה מור.
"זה שסיימת יא' זה לא אומר שאתה צריך לישון כל היום!!" צעקה עוד ויצאה מהחדר.
קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר והלכתי לשירותים בקצה המסדרון
שטפתי פנים ועיניי היו אדומות.
חזרתי לחדר שמתי חולצה וירדתי למטה.
"בוקר טוב לנסיך.." אמרה לי אמא וחייכה חיוך עצום.
"מה את כ"כ מאושרת?" אמרתי בזמן שהוצאתי קערה ומזגתי לתוכה קורנפלקס וחלב
"אסור לי להיות מאושרת?" אמרה ואני בינתיים עליתי למעלה למחשב שלי.
שמתי אווי חדש לפני שעניתי להודעות שהבהבו על המסך
#####
פה !
בוקר טוב לכולם !!
יונתן יא קוף ים דבר איתי !!!!
#####
שמתי לב שיש לי מספר אייסיקיו של איזו כוסית שראיתי אתמול במסיבה
שמתי את המספר וחיכיתי שהיא תאשר אותי.
פתאום קיבלתי הודעה
יונתן-
היי אחי מה המצב ?!
דניאל-
הכל טוב ..שמעע מה היה איתך ועם אורית אתמול ?
ראיתי שהתחמם ביניכם !!!
יונתן-
שתוק ימכוער
סתם נשיקות וזה..
דניאל-
חח ..בסדר..
התכתבנו עוד איזה 10 דקות והוא הלך לים או משהו
לפתע היא כתבה לי הודעה !
תנו בתגובות !!!!





