אתה יודע
אני רוצה שיהיה לך אושר
שתצליח
שתפרח
ותמיד תחייך
אני עכשיו אולי עוזבת
ואתה לא יודע
אבל אני רוצה להגיד לך דבר אחד..
אתה נתת לי לחייך
אפילו לכמה דקות
ובשבילי זה הספיק
כי היית האושר שלי
גם אם לא ידעת את זה
הפנים שלך תמיד יהיו לי חרוטות בלב
כי זה אתה
כי זה אהוב ליבי
אתה בחיים לא תבין את המשמעות של ההרגשה שהרגשתי
אתה לא צריך להבין..
כי אתה לא אוהב
די נמאס לי לפרש את אהבתי אלייך
נימאס לי לנסות לשכנע את עצמי
שאולי יהיה סיכוי..
אז עכשיו
אני עוזבת
אותך..........
---------------------------
בלילה חם
עם לב קר
ליבי בוכה
מתגעגע
להרגשה שאני איתך
שאתה מחבק אותי,רוקד איתי
לשיגעון,לצחוק שלך
לפנים היפות,שמעלות בי חיוך
למבט שלך שנכנס לתוך עייני החומות
קולך מהדהד בתוך ראשי..אני נזכרת בלילה קר,עם לב חם
הדמעות שוב זולגות מעצמן.
ואני נירדמת לבדי, בודדה
עם דמעות שחונקות,לא עוזבות.
רע לי
עצוב לי
אין אף אחד שיבין אותי.
מה כבר ביקשתי?
לא ביקשתי מציאות מושלמת,בסך הכל ביקשתי מציאות שתיהיה איתך.
שאני ירגיש שאתה איתי בטוב וברע.
אבל..
ההרגשה הזאת פשוט לא קיימת..
לא אמיתית.
הכל נמצא בתוך בועה גדולה,אבל הבועה..ריקה.
מה,מה כבר ביקשתי?
רק אותך.....
---------------------------------
הכל מתחיל כמו אהבה ראשונה
פרפרים,בכי משמחה
הכל מתפרץ
מה שהיה חבוי בתוכי
דולק שוב
אני מרגישה את זה כמו אש
הכל מבולבל
מה לעשות?
מה להגיד?
מה יהיה?
טוב?,רע?
הראש חושב,הלב מרגיש
המחשבות מתרוצצות
הלב פועם,
בתוך גוף אחד
בתוך מחשבה אחת
וכל זה?
בתוך
א-ה-ב-ה אחת!
- כל הזכויות שמורות לטל פרץ . -





