מישו שכבר לא קיים ..
הלך ממני ,
ברח לי ,
משתי עיניי הדומעות
מליבי הקר
הוא הלך ..
הלב ,
הלב שלי קורא לו ..
אבל אין תשובה
הוא לא קיים ..
הוא נעלם ..
אבל הלב שלי , עדיין קורא לו .
הנשמה שלי נשרפת
היא שבורה ,
בוכה
נרקבת
היא רוצה להפסיק להמשיך ,
היא רוצה לשכוח
לנוח ..
אבל אי אפשר ,
החיים רצים
ואני נשארת אחורה
עם דמעה בלב
עם אהבה לא מפורשת
העולם לא מבין
החברים שלי ..
לא מבינים
מה מתחולל שם בפנים
מאחורי החיוך ,
הצחוק ,
והמילים ..
אני עכשיו הולכת לנוח ..
לנסות אולי לשכוח
לפחות לכמה שעות ..
הנשמה שלי ,
כבר עייפה ....
מלצרוח
😢
-כל הזכויות שמורות לטל פרץ . -





