שומעת שירים ושוב נזכרת בך,
כואב לי . .
לדעת שכל זה בלעדייך פשוט לא היה קורה !
נלחמת בזרם, נלחמת נגד כולם אבל בעצם נלחמת ב ע צ מ י . .
אתה הסיבה לחיוך שמרוח לעיתים על פניי
אתה הסיבה לדמעה שזולגת לפתע מתוך עיניי .
נזכרת בשמך ומיליון מילים טסות במוחי, יודעת נכנסת לתוך הנשמה . .
וזה קשה לי להבין שבמס' חודשים כה קטן כבשת את ליבי במהירות !
כולם אומרים שהם מבינים . . מביעים דעות, תחושות, הרגשות . .
אבל בינתיים רק אני חייה בתוך כל ה – ס – ר – ט הזה ,
סרט שבו אני כל כך משתוקקת שתהיה הגיבור הראשי .
חולפת במוחי לפעמים מחשבה, אולי אני אוותר . . למה אני צריכה את כל זה
אני עברתי את הגיל של המשחקים, לא צריכה לידי ילד שלא מבין מה הוא רוצה,
גם כשהוא מבין מה הוא רוצה אין לו מספיק אומץ לעשות את זה .
ואז אני שומעת את הקול שלך וכל הקולות הפנימיים נעלמים
ואני שומעת רק קול אחד – את פעימות הלב שלי .
אני יודעת שזה אמיתי, אתה היחיד שנותן לי כוח וגם יכול להרוג אותי בשנייה !
מנסה להביט בך, להבין אותך יותר מקרוב . . אולי אני אבין מה הולך בתוכך
אולי אני אקלוט מה משחק בך שם עמוק בפנים . .
אלייך אני מוכנה לרוץ, לא משנה לי אם במהלך הדרך אני יכולה ליפול פעם או פעמיים !
אני מוכנה ללכת למענך, לסבול למענך . . מוכנה ל ה כ ל , רק רוצה לדעת דבר אחד
שבסוף הדרך שרבה במכשולים, אתה תעמוד תקרוץ לי עין ותגיד לי שהרע נגמר
והנה סופסוף נוכל להגשים את האהבה שלנו, שהנה גם הרגע ש • ל • נ • ו הגיע לפתע .
לפעמים רוצה לצרוח ולא יוצא מפי אפילו ציוץ,
לפעמים רוצה לצחוק ולא יוצא ממני אפילו גיחוך ,
לפעמים רוצה לבכות ולא יוצאת מעיניי אפילו דמעה,
לפעמים רוצה לשתוק ואומרת בבת אחת כל כך הרבה שטויות שאי אפשר לתאר בכלל . .
אבל להכל יש סיבה . . . . . .
כל המתח הזה שקיים בנינו כשהמבטים שלנו לפתע מצטלבים,
כל העצב הזה שעולה מתוך אהבה כואבת . . אהבה שרוצה לפרוץ החוצה ,
כל הכעס הזה על ששנינו מאשימים אחד את השני ,
כל השמחה הזאת על מילה קטנה ,
אני יכולה לספור כל מעשה שאתה עושה בכל דקה שאתה נושם
אני בחיים לא אשכח שום רגע, כי אתה ? ! קיים בתוכי, בעמקי נשמתי . .
ומשם לא תיצא !
כיף לי לקלוט שכשאתה מדבר איתי צבע פנייך פתאום משתנה,
כיף לי להיזכר שכשאתה אומר מילה קטנה אני נעשית עגבנייה,
כיף לי להבין שאנחנו לפעמים מתנהגים כמו ילדים קטנים שהביאו להם צעצוע
והם לא יודעים איך להפעיל אותו אז פשוט זורמים .
חיימשלי ? !
דג שזורם במים – הוא דג מת .
אל תבין אותי לא נכון לפעמים כיף לשחרר מושכות, לתת לחיים ולגורל להוביל
אבל לפעמים אני כל כך רוצה שנפסיק עם כל האגו הזה שנובע מתוך שנינו
שנסיר את המסכות ונודה אחד בפני השני על הכל, שנזרוק הכל בלי חשש .
כי נידע שהצד השני מבין ויודע מה הצד האחר מרגיש . .
אוהבת אותך כל כך מאמי שלי, אתה לא יכול להבין כמה,
שום מילה שבעולם לא תוכל לתאר גם אם אני אביא לך תיבה מלאה במכתבים.
אתה פשוט חרוט על ליבי, ואני יודעת שמן שלי . .
שגם אני חרוטה על ליבך !





