יודעת שזה ניגמר
ושכלום לא ישתנה מחר
כי הכל סתם שקרים
זה הסתיים לעולמים !!
אני ואתה?! זה כבר לא קיים
הרסת הכל בבום אחד
אתה הלכת והשארת אותי לבד
איך יכולת לוותר על הכל.?
איך יכולת לשכוח את אתמול ...?
פשוט עזבת הכל והלכת
ברגע אחד הכל שכחת
לא אכפת לך מהדמעות שמתבזבזות
מהדמעות שעכשיו בגללך זולגות
השארת מאחור רסיסים של לב פגוע
הים משתולל, אבל אתה שם רגוע
בטח מרגיש גבר והולך לחדשה
שכחת שעשית אותי אישה .!!
שכחת שאמרת שתאהב לעולמים
שאני ואתה זה לנצח נצחים
הבטחת הבטחות , אבל הכל שקר עמיד
כי אמרת שנישאר יחד לתמיד
אבל הלכת, הרסת הכל בבום אחד
איך השארת אותי לבד
בנוות פרגנוו , זה השיר הראשון אחריי שנתייים שלא כתבתי שיריםם .. (:
אוהבתת , ותגיבווו 😉





