כול הסימנים מובילים לאהבה
אבל אתה לא מממש אותה
כול המילים מראות על אותה תחושה
שאתה לא יודע איך לבטא אותה
המבטים החודרים,
נוגעים בליבי ופוצעים
המילים שנאמרות בשקט
מעבירות בי רטט
אתה איתה,לא איתי
אבל למרות הכול,יודעת שאתה רוצה אותי
איתי.. כבר לא נשאר בי עוד כוח,די
אז אולי תתעורר ותגשים את חלומותיי?
~%~%~%~%~%~%~%~%~%~
מווקדש מכול הלב לאתי (--תותי--), הארוסה שלי...
אווהב אותך יפה שלי,וגם אם לפעמים נראה
שחור ואינסופי תמיד תשאירי בליבך מקום לפיסת אור..
א ו ה ב אותך,ומקווה שהכול ייסתדר!
חיימשלי
יואוו יש לי דמעות מהתרגשות
אמרתי לך כבר באייסי ='[
חיימשלי אתה מאמממי !
מזה תודהה,
תודה שאתה פה בשבילי . . מקשיב לי !
אתה לא יודע כמה זה עוזר לי !!!!
מטורפת עלייך ארוס שלללי 😊 מ ו א ה ה ה ה ה
וואי איזה יפה אושרי.
האהבתי מעוד....איזה מוכשר באמת..קראתי עוד דברים שלך מזה יפים..
*-*אוהבת*-*
....מירב....
תותי שלי,החיים שלי את!
אם רק הייתי יכול להעיר אותו מהעעולם המעוות שהוא חיי בו,
הייתי עושה ה כ ו ו ו ו ו ו ו ו ו ל, לא מגיעה לך עוד שנייה אחת של עצבות!
אאווהב אותך כ"כ,
ותמיד תזכרי שאני תמיד,אבל ת מ מ י ד, פה- בשבילך!!!
ואת אף פעם לא חופפרת!!!
שמח שאת סומכת עליי ומשתפת אותי!
אאווהב אותך המווננים,
וכ"כ שמח שאהבת..😊
___________
מיירב,תודה מתוקה שלי!😊
שמח שאהבת את זה ואת שאר הדברים שכתבתי..=)
יאהה איזהה יפההה
י'מוכשררררר (:
ממש ממש מרגש :]
תותי, מקווה שהכל יסתדר לך בסוף..
תזכרי שגם אם לפעמים חשוך, וגם אם לפעמים נופלים,
צריך לשאוב כוח מאותם הדברים שעשושים לנו רק טוב בחיים ..
כמו חברות, וידידים אחרים.. משפחה אולי ..
קחי מהם כוח, תמשיכי הלאה, ואל תשכחי לחייך תמיד מאמממי :]
לכל דבר שתרצי, או תצטרכי, אני כאאן 😊
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 28/12/2006) ממש ממש מרגש :]
תותי, מקווה שהכל יסתדר לך בסוף..
תזכרי שגם אם לפעמים חשוך, וגם אם לפעמים נופלים,
צריך לשאוב כוח מאותם הדברים שעשושים לנו רק טוב בחיים ..
כמו חברות, וידידים אחרים.. משפחה אולי ..
קחי מהם כוח, תמשיכי הלאה, ואל תשכחי לחייך תמיד מאמממי :]
לכל דבר שתרצי, או תצטרכי, אני כאאן 😊
מאמי שללי,
מזה תודה באמממת !
אוווהבת 😊
חחחח על מה תודה יא גנוובה ?
בככיייף :]]
אני רק רוצה שתחייכיי , ואם אני יכולה לעזור אז למה לא ? :]
קטנצ'יק כישרוני שלי, איזו כתיבה .. אחח.. כמה כישרון בבנאדם אחד
אוהבת אותך כל כך ..
ואתי שלי, כשאת רואה תתגובה הזאת , שלחי לי הודעה באיסי, נפטפט קצת
אוהבת אותךך..
אושריקקקקקקקקקק
איזה יפההההה!!
אהבתי נוראאאאאאא
ואתה?!?!? כזה מוכשר
שזה אי אפשר לתאר במיליםםם
אל תפסיק לכתובבבבב
לפ יוו
הכי שישישייש
מור'צי 😊
יאאאאאא אין אני חולה על הכתיבה שלך!
לייררני שללי,אאייייייי מוותק שלי!
אני כ"כ מתגעגע אלייך שאת פשוט ל-א קולטת!
פיקי פיקלולו...
תודה רבה רבה!😊
אוהבת-וכואבת... מה קוראים אותך בישראל?! ;]
תודה רבה רבה..😊
שמח שאהבת!
יפההה שליייי
זה מדהיםםםםםםםםם!@
ואתה הרבה יותרר,
איןןן אין גבול לשלמות שלךךךך !
חחח אתה כל פעם מוכיח לי ולכולנו עד כמה שאתה בן אדם נדיר, יחיד ומיוחד!
אני חולללה עליךךךך מאמי
דבר איתי!
עריכה: אתי יפה שלי דברי איתי,
אני לא יודעת מה בדיוק יש לך מאמי אבל אני מתארת לעצמי שזה עניינים של הלב...=/
אני בטוחה שבסופו של דבר ה כ ל יהיה טוב!
את רק צריכה לחייייך בובבההההה !
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 29/12/2006) עריכה: אתי יפה שלי דברי איתי,
אני לא יודעת מה בדיוק יש לך מאמי אבל אני מתארת לעצמי שזה עניינים של הלב...=/
אני בטוחה שבסופו של דבר ה כ ל יהיה טוב!
את רק צריכה לחייייך בובבההההה !
מאמי תודה,
אבל לאט לאט הכל בסדר...
שורדים מיום ליום את יודעת!
וממש ממש תודה מאמיי אוהבבת 😊