מאמי זהנ מקסים רואים שזה בא מהלב
תקשיבי הוא יודע שאת אוהבת אותו?
אם לא תגידי לו אולי הוא גם אוהב
אולי הוא ישתנה
אם הוא רק פוגע בך הזמן יעזור לך לשכוח אותו
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דברים שכתובים מהלב הם הכי אמיתיים ויפים שיש
אני אומרת שחיים רק פעם אחת ואת צריכה להגיד
לו את מה שאת מרגישה מהכבר יכול לקרות?
תקחי סיכון תילחמי עם האהבה שלךךך
את רושמתתתתתתתתת ממש יפה
ואל תפסיקי לרשוםםם
אוהבתתתתתתתתתתתת
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊
וואי מאמי זה כלכך יפהה , רואים שזה בא ישר מהלבב
אבל בואי אני יגיד לך משהוו .. אני הייתי באותו מצב כמוךך .. !@
אל תחשבי שהכל קרה בגלל 'הודעה אחת קטנה' .. כי זה קרה בגלל שזה היה צריך לקרות!
כנראה שאת פשוט חייבת לשכוח אותו
אני יודעת שזה קשה , ושאת ממש ממש לא רוצה לשכוח אותו כי את עוד מקווה שיצא בינייכם משהו ..!
אבלל לאא!@ מישו כזה ממש ממש לא שווה אותך
אל תסלחיי !#! אני יודעת שזה קשה , תאמיני ליי שעוד יבוא יום שהוא ירצה אותך ואת לא!
אבל תזכריי טוב טוב .. שלשכוח מישוו תוכלי ר=ק בעזרת מישהו אחר!
אז תצאי החוצה, ופתפתחי את העיניים .. תראי שקיימים עוד בנים בעולם
שאפילו יותר יפים ממנו, ויותר טובים !@#
ותאמיני לי שכשתשכחיי אותוו , תרגישי כזאת הקלהה !
אני מדברת מניסיוןן
שיהיה לך בהצלחה מאמי
אוהבתת (:
ואל תתפסיקי לכתווב