עידית: נו סהר מה התשובה לשאלה 5
בראש שלי רק היה מנגינה היא התחילה לאט והפכה להתחזק הסתכלתי על כולם ולא הבנתי למה הם לא שומעים אותה
סהר סהר סהר שמעתי את עידית צועקת ליי...אוף עם המורה הזזאת איזה חופרת שמעתי קול מאחורי
אני: מה אה?
עידית: בוקר טוב גבריאל מה התשובה?
ואנני המשכתי לשמוע וזה מתחזק כן עכשיו מתחילה לשמוע גם מילים
כמממממממהההההההה אני אוהב אותךךךךךךךךךךך
ויותר חזק כמממממממההההההההההההההההההההההההההה אני אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבב אותךךךךךךךךךךךךךך
וזה מתחזקקק הבצפר ניראה כאילו הוא עומד להתפוצץ
קמתי מהכיסא ויצאתי החוצה משאירה את עידית צועקת
סהרררר לאן את הולכת את תקבלי מכתב על זה ...
לא יכלתי לעצור פשוט המשכתי לכיוון המנגינה לאט לאט ירדתי במדרגות ואני שומעת את אותו שיר את המנגינה והוא מתחיל מהתחלהה...
אני הולכת לא שמה לב לאנשים רק רוצה לראות מאיפה באה המנגינה אני ממשיכה במסדרון וסוף סוף מגיעה לדלת פתחתי את הדלת ירד גשם הכל היה אפור ושוב אני שומעת...
..." הולך אני איתך בתלם אוהבים
רואה בך מלאך ששלח אלי האלוהים
ידיים נישאות לשמיים רוצה שתושיטי ידיים
אל ליבי ותרגישי
כמההההההההה אני אוהב אותךךךךך ...הלילההה שלי ושלךךךך עיניים מבקשות רק את פניייייך רוצההההה לחיות את חייייי רק איתךךךך...
את היחידה האחת בישבילי פרח אהבהההה שקטפתי לעצמיי ידיים נישאות לשמיים רוצה שתושיטי ידיים אל ליבייייייי ותרגישיייייי....
כמהההההההההה אני אוהבבבב אותךךךךךך הלילההההההה שלייייי ושלךךךךך "
אני ממשיכה הכל ריק ניראה כאילו אין אף אחד בבצפר
אני עוברת את הבמה והכל רץ לי בראש תמונות מילים
"סהררררר ..."
"יש יש עוד הרבה בנים בעולם "
העיניים שלוו המבטט ירוקק זוהרררר אני שוקעת בהם
ושוב אני שומעת
"אני צריך לדבר איתך אניי צריך לדבר איתך"
"גםם אני נפגעתתתיי"
"כמה שאהבתי אותה עדיין הרגשתיי גדול.."
8" וחציי חודשיםם עם כל הריביםם את מבינה?"
"יש לך משו להגידד?? סהר?? "
"סהר אני לא רוצה לפגוע בך..את ילדה נשמה "
ושוב המנגינה ממשיכה לנגן בראש שלי אני רואה עוד ועוד תמונות ליד הבמה אני רואה אותו ליד הקפטריה
עוצרת ליד המעקה שם..שם הוא ראה אותי
בפעם הראשונה ושוב נזכרת המילים המבטים ..
בר: נירר זאת היאא
ניר הסתתובב אליי הביא לי נשיקה
"את לא צריכה להתבייש "
כמההההההה אני אוהב אותךךךך הלילההההה שלי ושלך
כן נזכרתי גם בזה בדיוק עברתי באותו מקום בכניסה לבניין ..
ושם שרת את השיר הזה המנגינה כבר ממש חזקה אני עוצרת ליד הדלת עדיין אני לא נכנסת
אני חושבת מדיימנת אותך שוב עובר פה רואה את אותם תמונות
עובר מחייך מנשק את המזוזה ואומר את אותם מילים יפות..
את השיר שלנו
אל ליבי ותרגישייייייייייייייייי
כמההההההההההה אני אוהב אותךךךךךךךך
דמעות התחילו לזלוג לי על הפנים נגבתי אותם
הסתכלתי למעלה... פתאום ראיתי שלט ענקייי
-כאן זה התחיל ולא יגמר לעולם -
חשבתי איזה חמוד משעשה את זה לחברה שלו הגשם המשיך לרדת עליי כולי
הייתי מים אבל לא היה אכפת לי הייתי חייבת לראות מאיפה בא השיר הזה נכנסתי לבניין
הכל היה אותו דבר הינה המכונה של השוקו כל כך הרבה דברים קרו פה
ושמעתי את אותם מילים
"נמננננננננניי נמניייייייי..........."
" אפשר לעבור אני רק רוצה לקנות שוקוו "
"את מי את רואה בעולם הזה"
" די כבר עם הלא נעים הזה"
"השיר שוב חוזר על עצמו מהתחלה הוא לא מפסיק הוא מספר את הסיפור שלי שוב ושוב את הסיפור שלנו
אני ממשיכה ללכת אני נכנסת למקום שראיתי אותך בפעם הראשונה המקום ששינה לי את החיים....
רואה אותך שם עם חברים עם הג'קט האפור שחור את אבי..
זוכרת איך קראנו לך אז.. "חבר של אבי "
אני מתעצבת שוב ומורידה את הראש....
פתאום הרגשתי חום מישו מחבק אותי חזק לא נותן לי לברוח אני מנסה להתנגד אבל בסוף אני נכנעת
אין לי כוח אפילו לסתכל אני רק המשכתי לחבק אותו השיר לא הפסיק הוא רק
המשיך להתנגן אחרי חיבוק ארוך ארוך אני שומעת את הקול הזה
סהרר השיר הזה מוקדשש לךך...
ושוב השיר מתחיל מהתחלה...
"..הולךך אני איתךךך בתלם אוהביםם....."
אני עוצמת עיניים ורק מקשיבה ..... השיר הסתיים
אני שומעת שקט אני מרימה את הראש אני רואה אותו מוליי
אני שומעת את הקול שלו ולא מאמינה..
סהר...אני טעיתיי..אני מצטער...סהר..את צודקת..אין גיל לאהבה..
האהבה תמיד מנצחת
אנייייייי אוהב אותךךךךךךךךך
ראיתי אותו על הבמה רצתי אליו חיבקתי אותווו הכי חזק בעולם ככה עמדוו מחובקים
הגשם יורד עלינו מרטיב אותנווו אחרי כמה דקות שנראו כמו נצח התנתקנו
ראיתי מלא מלא מלא ילדים מסביבנו כולם עם חולצות לבנות מסתכלים מהחלונות ולנו לא היה אכפת הפעם לא עצרנו
ניר הרים את ראשי ...
סהר אני אוהב אותך אמר לי שוב
התקרב אלייי ליטף את פניי ושוב התקרב אלי יותר אני מרגישה את הנשימות שלו את העיניים שלו בשלי
ואנחנו מתנשקיםםםםםםםםםםםםם
בהתחלה נשיקה קטנה בפה ואחר כך המשכנו לא יכלנו להתנתק..
עמדנו שם הגשם יורד עלינוו ולא מפסיק ואנחנו לא עוצרים אנחנו רק ממשיכים כל כך הרבה זמן חלמתי
על הרגע הזה...
למרות כל הקור והגשם הרגשתי הכי טוב בעולם היה לי טוב איתו
רציתי שהרגע הזה לא יגמר לעולםםם
ואני שומעת את כולם שרים ביחד
"כמהההההההה אני אוהב אותךךךךך הלילההההה שלי ושלךךךךךךך"
ניר נותן לי עוד חיבוק ארוך לפני שאני מספיקה להוציא מילה...
אני רואה לפניי את עידית סהר? הכל בסדר? את מרגישה טוב..
ואני רק בוכה..כי אני מבינה שזה היה חלום..
חלום שלא יתגשם לעולם
ואני? אני כבר ימשיך בחיים
אנחנו.? נפנה לכיוונים שונים
ואותך ? אני יזכור תמיד בתור האהבה הראשונה שלי ...
ניר אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך 😢 😢





