בוביי שליי..
זה אחדד הדברים שקראתייי
כמה רגשש יש בזהה גאדדדד!@#
איזה עוצמה.
אין.. הכישרון הוא ממךך ואין יותרר!@#
אתתת הכיי מוכשרתתת
אין לי ססספקקק!@#
המכתב הזה כל כך יפה..
ומתאר את כל הפחדיםם שלך בצורה מושלמתת..
אבל איפה הרגשותת?
איפה הן נכנסותת?
למה הפחד גובר על הרצון? על הרגש? על הרגע...?
תחשבי על זה בובי..
ואת כל השאר ואת כל מה שאני חושבת את כבר יודעת..
ככה שאין לי מה לחדששששש
אוהבת אותךך כל כךךךך
ותמיד איתךךך
רותמי =]
וואוו שניני זה ממש נוגע ללב ויפה!
אני לא יודעת ממש מה להגיד,
אני בכל מקרה למרות האהבה הראשונה שלך, למרות כל הכאב שיצטבר אצלך חושבת שאת צריכה להגיד לו, אם תגידי לו ולא ייצא כלום את תפסידי וגם אם תגידי לו ולא ייצא כלום תפסידי.
לפי דעתי שווה להסתכן, שווה לך להגיד את מה שאת מרגישה אליו.. תפעלי מעכשיו לפני שיעבור לו הזמן וכבר יהיה מאוחר מדי..
אין לך מה להפסיד פה, רק להרוויח כי אם תגידי לו בין אם זאת תהייה תשובה חיובית ובין אם לא את תביני איפה את עומדת, מה הלאה, איך את ממשיכה .
מקווה שעזרתי אוהבת אותך עד אין סוף יפה שלי!
מווווואההה
QUOTE בוביי שליי..
זה אחדד הדברים שקראתייי
כמה רגשש יש בזהה גאדדדד!@#
איזה עוצמה.
אין.. הכישרון הוא ממךך ואין יותרר!@#
אתתת הכיי מוכשרתתת
אין לי ססספקקק!@#
המכתב הזה כל כך יפה..
ומתאר את כל הפחדיםם שלך בצורה מושלמתת..
אבל איפה הרגשותת?
איפה הן נכנסותת?
למה הפחד גובר על הרצון? על הרגש? על הרגע...?
תחשבי על זה בובי..
ואת כל השאר ואת כל מה שאני חושבת את כבר יודעת..
ככה שאין לי מה לחדששששש
אוהבת אותךך כל כךךךך
ותמיד איתךךך
רותמי =]
מילה במילהה
אוהבתך הכי שישישי
ופה בשבילךךךךך!!!
מור'צי 😊
ביט ויפ?!
יפותת שלי דיברררררתי איתכןן כבר באייסייי
אבלל שובבב אני יגגגגיד תודהה :-]
על התגובות המדהימות האלההה.. ובכלל עלל הכלל אתמוללל 😛
אתןןן?!?! הכיי מדהימווווותת בעולםם
אניי אוהבתתת אותכןן כ"כ
תודה תודה ושוב תודהההההה
מוואעעעעע ענקיתת
מורייי יפהההה שלייייי?!
תודדדדדדדההההההה 😛
אאאאאני אוהבתת אותך הכי הכי שבעולםםם
קבלייייייייייייי מוואעעעעעעעעע עננננננננקיייייייתת
לובבבבבבבבבבבבבבביוווו
ושמריי על קשרר האא? נעלמת לי באייסי =//
ואאווו מ ד ה י ם !!
ררוואאים שזה בא מהלב ועם המוןן רגשותת,
מוואאאהה
אמאאא
זה הדבר הכי מרגש שקראתי אי פעפפ
זה כל כך יפפפההה
את פשוט מבטאת במילים את כל הפחדים והרגשות שלך
יואא זה פשוט כישרון יוצא דופןן
רק את יכולההה
אין זה פשוט מדהים
תמשיכי לכתוב את עושה את זה מ-ד-ה-י-ם
מוווווואה
-דניאלו'ש-
אמאאא זה אחד הדברים הכי יפיים שקראתיי
את כותבת כלכך מדהייםם (:
יש בזה כזאתת עוצמממממה !@#
מרגששש כלכךך
בחיים אל תפסיקיי לכתווב
גאדדד ככלכך מתחברת .. כאילוו שזה נכתב עליי =(
וואי יפות שלי תודה
שמחה שאהבתן
מוואעע אוהבתת..
וסוריי על התגובה הקצרה הזאת
פשוט אין לי כ"כ מצב רוחחח
תודהה
אוהבתתת