תלמדי, תאהבי
תרצי, תתחשבי,
תצעקי, תצרחי..
את מה שאת רוצה
תגידי כל מה שאת מרגישה,
תעצקי את כל מה שיושב לך בלב,
תוציאי מעצמך כל סוג של כאב..
תגידי כמה שאת אוהבת,
תצעקי לו כמה שאת חולמת,
שיבין כמה שאותו את רוצה,
שידע כל מה שבפנים את מרגישה
ילדה, אל תתפחדי,
תלמדי, תרצי, תקשיבי, תשמעי,
תחשבי
אך לא יותר מידי
תדעי מתי להגיד למחשבות די!
אם את אותו אוהבת
תגידי לו
אל תפחדי מהתשובה "לא"
תדעי שמה שהיה לעולם לא יחזור
כל אחד מהם הוא אדם בפני עצמו..
לעולם אל תשובי להשוות,
ואולי הפעם יש למה לצפות..?
הקטע הזה לא עלייי..
הוא על חברה שלי שרשומה פה => שנינוש_הבובה
אממ אל תנסו כל כך להבין.. מסובך :|
אבל שנינהה??
זה מה שאני רוצה שתעשייי!@#
מפהה בחירה שלךך.. חח
אוהבתת אותךךךךך
מווואאעעעעע 😊





