הסיפור הראשון שלי לא הצליח... 😢 באסה...אבל לא נורא
אנסה את מזלי שוב 😊
מקווה שתהנוווו!!!
פרק א'
אני זוכרת את הרגע שבו הכל התחיל...
"רוני אז מה את אומרת בקשר לאספי שלי?"
"מה?"
"הקשבת לי בכלל?"
"לא נראה לי נועה...מצטערת"
"רק הפעם אני סולחת כי יש לי מצב רוח טוב"
איזה מזל,חשבתי לעצמי.
"אני הולכת לקנות לי שתייה. כבר חוזרת" אמרתי לנועה ולחברות שישבו איתנו.
"כן?" אמר המוכר
"אפשר בבקשה בקבוק מים?"
"בבקשה. ארבעה שקלים."
"תודה."
ואז שמעתי מישהו מאחורי אומר:"איזה חנונית קונה מים...מה? לא יכולת להביא מהבית?"
לא ענית לו. פשוט הלכתי לשולחן. הוא התעצבן על זה שלא עניתי לו אז הוא ניגש לשולחן שלנו ואמר לי:"תגידי לי בלעת את הלשון?"
"זה עיניינך בכלל?"
"הופה....תראו איך היא עונה לי. את חושבת שאני אשתוק על זה?"
"את האמת? כן"
"אז טעית"
"חבל...."
כולם התחילו לצחוק גם אני והוא התעצבן.
"טוב,תראי את לא הטיפוס שלי את תתחרטי על זה"
"סלח לי אבל מי אמר שאתה הטיפוס שלי.אתה חושב שכל בת רוצה אותך בבית ספר?
אז זהו...שלא!"
הוא שתק לגמרי.
"מה קרה חמודי בלעת את הלשון?"
"טוב אין לי כח לילדה קטנה כמוך אני הולך"
"רוני תראי מה עשית....הוא כזה חתיך ואת הברחת אותו."
"נועה אני... לא אכפת לי.מה קרה נדלקת עליו?"
נועה שתקה אז הבנתי שלא כי בדרך כלל היא אומרת לי שהיא דלוקה על מישהו.
במשך כל ההפסקה הוא הסתכל עליי כאילו שקרה משהו.
"רוני תלכי לקנות לי דיאט קולה בבקשה...." אמרה לי נועה עם חיוך
"בסדר..."
"אין כמוך!"
"אני יודעת..."צחקתי
"שלום שוב...דיאט קולה בבקשה"
"חמישה שקלים"
"תודה"
"איזו שמנה"שמעתי מאחורי את אותו הבחור ששמעתי מקודם.
"יש לך בעייה עם זה שאני שמנה?"
"חח ממש לא"
"אז אל תגיב על כל דבר שאני עושה...יום טוב"
בשיעור השלישי חשבתי לעצמי,למה הוא מתנהג ככה.מה זה נותן לו?
פתאום נפתחה הדלת של הכיתה והוא עמד שם עם מבט מבוייש "רוני נמצאת?"
"ייאווו אני לא מאמינה שהחתיך הזה קורא למכוערת הזאת " אמרה חגית כשראתה אותו
"כן היא פה"אמר המורה
"אפשר שנייה אותה לרגע?"
"רוני...קוראים לך.."
"לא תודה המורה...אני מעדיפה להשאר בשיעור"
"רוני את יכולה לבוא בבקשה?"הוא שאל בצורה יפה ומתורבת...לא הבנתי מה קרה לו.
יצאתי מהכיתה והוא אמר לי ללכת אחריו.
"מה הסיפור שלך?" שאלתי
"תבואי איתי ותראי..."
הגענו לאולם ספורט של הבית ספר.לא היה שם איש,לא הבנתי מה קרה ולמה הוא קרא לי פתאום
הוא עד כדי כך רגיש?
אני נכנסת לאולם ופתאום...אני הייתי כולי רטובה!הוא שפך עליי דלי של מים.
"חחחח עכשיו אנחנו תיקו" הוא אמר
"אני לא מאמינה!!" צעקתי עליו "אתה כזה ילד קטן!!"
"אני קטן? חח חמודה שלי את תינוקת!"
"אתה יודע מה?"
"מה?"
"רוצה מלחמה? תקבל מלחמה..."
+*+המשך יבוא+*+*





