ואווווווווווו
זה ממש עצובי....
על מי כתבת את זה?(אם אפשר לשאול..?)
-יסווו-
QUOTE (-יסווו- @ 27/12/2006) ואווווווווווו
זה ממש עצובי....
על מי כתבת את זה?(אם אפשר לשאול..?)
-יסווו-
😢
מדהייםםם
וכל כך עצובבב:[
מצטרפת לשאלההה
תמשיכי לרשום תמיד
לפ יוו
מור'צי 😊
עם ככוולן. .
זה באממת מררררגש !
עצוב באמת ריגשת אותי
אני משתתפת בצערך
תהיי חזקה מאמי יהיה טוב את תיראי
אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
משתתפת בצערך 😢
תמשיכי להיות חזקה...
גוללייי
זה כזה ממרגשש וכל כך עצווב,
דברי איתי יפה שלי =[[
לכל מי שאל, זה מדבר על אחי הקטן-הוא נפטר לפני 4 שנים מסרטן..
ותודה לכולם!
אוהבתותכם המון
ואו...את כותבת ממש מדהים..זה ממש מרגש!!
משתתפת בצערך...וממש מבינה אותך(בתור מישהי שעוברת משהו דומה)..
>מרינושש<
QUOTE (galush123 @ 27/12/2006) לכל מי שאל, זה מדבר על אחי הקטן-הוא נפטר לפני 4 שנים מסרטן..
ותודה לכולם!
אוהבתותכם המון
משתתפת בצערךךך....
אם את צריכה משו אני תמיד כאן....
-יסווו-
מרינוש מאמי רוצה גם לשתף ?=\
ויסווו ? תודה מאמי
יאו גלוש כ"כ ריגשת אותי
התחלתי לבכות גם 😢
יפה שלי תהיי חזקה
והאחים הקטנים שקיבלת - התאומים .. הם מתנה משמיים .. זה הוא זה ששלח אותם..
אוהבת אותך !
את צודקת...אפילו אחד מהם נראה בדיוק אותו דבר כמוהו
ומתנהג כמוהו
כולם אומרים שזה הוא פשוט בדמות אחרת...והתאום השני? בול כמוני
זה מפחיד...
זה פשוט כל כך קשה..היום זה לא ההזכרה אבל בשבילי זה הפעם האחרונה,
האזכרה שלו יום חמישי הבא-זה אומר שמחר לפני 4 שנים היה הניתוח...
שאומר שהיום בבוקר לפני 4 שנים הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו
כל הבוקר בכיתי לא יכולתי
אני מתמוטטת
לבכות זה לא עוזר.. זה רק משחרר
והנה את רואה.. זה הוא זה ששלח אותם ..
הוא זה שהביא את התאומים .. בשביל שלא תהיי לבד
שהוא יהיה גדול את תראי בו את מה שאף פעם לא ראית באחיך (יובל נכון?)
הריי לא הצלחת לראות אותו מתבגר להיות נער יפה, אח"כ גבר .. אח"כ מתחתן
ואת תצליחי לראות את האח הקטן שלך .. שהוא דומה לו ..
ואני רואה בזה כאילו הוא מלאך והוא שלח אותו
אל תבכי מאמי .. תהיי חזקה ..
הוא שומר עלייך מלמעלה