שם ראשי על הכרית החמימה.
וחושב עלייך בתור אהבתי היחידה.
אני שומע את קולך הרך והמתוק.
שגורם לליבי אושר וצחוק.
יש לי פרפרים אשר גורמים אושר בליבי חום וגעגועים.
את ישנה עכשיו במיטתך בחלומך.
את חולמת שאותך אני מחבק ובך אני תומך.
בחלום אנחנו ביחד בגן עדן משלנו.
ביחד יוצרים לנו את אהבתנו.
רק בשבילך אני אחיה.
רק בשבילך אנשום את נשימותיי.
רק בשבילך אהבת חייך אני אהיה.
רק עלייך אני יחלום בחלומותיי.
יום יבוא,ניפגש,נרגיש ונתאהב.
ואז יחלוף לו כל הכאב.
כשאני חושב עלייך יש בי אור.
ואם איתך אני אהיה, יהיה בי קרן אור שבשמיים
אור של השמש ממש ממש מסנוורת.
בלעדייך אני רק עוד סתם כוכב נוצץ לו בשמיים.
כי את אהובה את האחת ויחידה, אנלא רוצה אחרת
את חיי אני רוצה לחלוק איתך
אני פשוט אוהב אותך
אני לא ביקשתי בקשה ענקית.
ביקשתי לאהוב אותך ולא לראות איך פעם את בכית.
רציתי שתיהי מאושרת, ששום דבר לא יפריד בינינו
וביחד שנינו נחיה לנצח עולמינו
אז חיים מושלמים שלי, הסתכלתי לתוך עיניי
את לא רואה את הכאב אשר מראות דמעותיי?
התיהי לי לאישה לנסיכת החלומות.
כדי שאוכל לנשק את לחייך המתוקות.
התיהי לי לנסיכה?
כדי שאוכל לשמור עלייך אהובה
אז אם תביני שאני אותך אוהב
אז אז את תביני שבלעדייך גדל לו הכאב.
יאאא איזה יפההה דבירוששש!
ממש אהבתייי חח י'מוכשררר 😛
איןןן זה מ ד ה י ם !
אל תדאג היא עוד תגייייייעעעעעעעעע! ;];]
חולה עלייךך !
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) יאאא איזה יפההה דבירוששש!
ממש אהבתייי חח י'מוכשררר 😛
איןןן זה מ ד ה י ם !
אל תדאג היא עוד תגייייייעעעעעעעעע! ;];]
חולה עלייךך !
כפרעע עלייך תודה חמודה שלי=]
כתבתי בשיעור ספרות חחחח
דבירו'ששששששש
אתה פשוט כישרון
כל כך כיף לקרוא את השירים שלך
הם מלאים באהבה ואתה מוכשר
אני מאחלת לך שתבוא לך האהבה הכי מושלמת בעולם
ואל תשתנה בחיים
כי אתה באמת בנאדם מקסים
אהבתי מאוד מאוד את השיר
ואתה תראה שיהיה לך למי להעניק את כל האהבה שיש בך
רק תהיה חזק ותחכה
אל תחפש את זה כל כך הרבה
זה יגיע ברגע לא צפוי😊
ועוד 3 ימים יאיאיאייאיאיא😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אני רואה אתה נכנס לאווירה בשיעור ;];]
חחח יש לך השראה בשיעור ספרות
חח איזהה חמוד =)
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) חחח אני רואה אתה נכנס לאווירה בשיעור ;];]
חחח יש לך השראה בשיעור ספרות
חח איזהה חמוד =)
לא האמת זה משיעמום חחחח 😁
חח שיעמום, לא שיעמום
אתה מוכשר בכל מצב !
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) חח שיעמום, לא שיעמום
אתה מוכשר בכל מצב !
חחח יפיתי תודה מאמוש שלי כפפפפפפפפרעעעעעעע
מה עם המאפיה הרוסית חחחח
נאפי מאמי שלי תודה רבה חמודה מת עלייך מואאההההההההההההההה
חחחחחחחחח 😂
המאפיההה הרוסיתתת
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) חחחחחחחחח 😂
המאפיההה הרוסיתתת
תגידי שלא יצאתי גאון אהה? 😁
ואייי
מאמי כמה כישרוןן
איזה יפה רואים שזה בא מהלב...
כנס אליי לאיסיקיו אם בא לך נדבר שם..205944149
יאאאאאאא מאמי ממש יפה
יש לך כישרון נדיר=]
תמשיכי לכתוווווב
QUOTE (אורחים_אוהבת-וכואבת @ 26/12/2006) יאאאאאאא מאמי ממש יפה
יש לך כישרון נדיר=]
תמשיכי לכתוווווב
ממני^
תודה רבההההההההההההההההה 😁
עוד מישהו?