לפעמים הייתי רוצה להיות אחרת,
שיהיה בי קצת יותר אומץ, להגיד עד כמה אני אוהבת
להביט לך בעיניים ולא להרגיש שאני נשברת
לנשק, לחבק, לעשות את מה שהלב אומר
לא לברוח, להישאר קרוב,
רק לאהוב,
להישאר כל כך קרוב...
לפעמים הייתי רוצה להגיד לך את כל מה שאני מרגישה
להגיד לך עד כמה האהבה שלי כלפיך חזקה
לצעוק את כל מה שאני חושבת
לצרוח עד כמה אני אוהבת
לדבר ולא להתבייש
לגעת ולא לפחד
להביט בעינייך ולא לחשוש
לפעמים הייתי רוצה שתדע
שתבין, שתרגיש, שתיגע
כשאתה מביט לי בעיינים
אני שוכחת מהכל,
גם אם אמרתי שאני ימשיך בלעדייך
באותו רגע אני רוצה לצעוק כמה אני רוצה אלייך
לנשק את שפתייך
לדעת שאני קרוב אלייך,
רק עוד מילה, נגיעה , מבט
אני כבר שלך..
ואני רוצה, כל כך רוצה
ואני אוהבת, אהבה כל כך חזקה
כן.. אני אוהבת אותך
כמה שקשה לי להגיד..
כמה שקשה להודות
כמה שהתחושות שלי כל כך נכונות
כמה שאני רוצה להדחיק
ואותך ממני להרחיק
אני לא יכולה,אני לא רוצה,
אני לא מסוגלת
אני כל כך אוהבת
אותך, ורק אותך
אני רוצה שתהיה שלי, ורק שלי
אני רוצה אותך בשבילי
אני רוצה אותך כאן איתי
לפעמים נדמה שאני סתם רוצה, וזה פשוט לא יקרה
לפעמים נדמה שאני סתם אומרת, סתם חושבת,
אבל אותך? אני באמת אוהבת..





