אם אתה רוצה
אם אי פעם תשתנה
אם תגדל ותלמד, תתבגר ותבין
אם תראה ותדע, אם תקשיב ותשמע,
אם כל זה אי פעם יקרה..
תדע.. שאני עדיין פה.. אני מחכה
לא בשום מקום אחר
אני החלטתי לא לוותר..
הזמן על פניי חולף, ואני עדיין מחכה
אני עדיין כאן
לא מייחסת חשיבות לזמן,
אתה לא שומע, איך יודע
ואני.. אני כל כך רוצה..
השנים עוברות.. העונות מתחלפות,
אך בפנים? הרגשות נשארים,
הדברים אינם משתנים..
אם אי פעם תחליט לגדול
ויכול להיות שגם להתעניין ואולי גם לשאול
לשאול אם אני עדיין אוהבת, עדיין חושבת,
תנסה, תשאל
תחפש את התשובות לשאלות..
תנסה להבין מה המשמעות של כל הרגשות..
אמאאא
איזה מדהיםםםםםםם
יהיה טוב מאמו'ש
מווווואה
-דניאלו'ש-
נהה אני ראיתי את זה טרי טרי חח ישר חם מהתנוררר 😛 ;]
יפה שלי כמו שאמרתי לך בשיעור אנגלית ממש אהבתי!
ותפסיקי לדבר שטויות 'אני לא אוהבת את מה שאני כותבת כמו פעם, זה פחות יפה!'
כי זה לא נכוןןן משיר לשיר את ר-ק משתפרת!
ושמישהו יעז להגיד שאני לא צודקתתת ! חח
אהבתייייייייייייייייי 😁
ואותך יותררר מווואה
ואווווווווו אחד הנדירים!
כ"כ מבינה אותךךךךךךך
מאמי את מוכשרת ברמות!
תמשיכי לכתווווווווווב
וואיי איזה מתוקיזות..
שמחה שאהבתן =]
יפיתיי ? אניי? מאאוהבבתתת בךך בובי!@##
רותמי =]
רותמיקקקקקקקקקקקקקק
גאדד כמה מוכשרתתת כמהה?!?!?!1
איזה קטעיםםם פירסת לאחרונהה
פשוט מדהיםםםם
ממש אהבתי את הקטעעע
את כזאת מוכשרתתתתת
אל תפסיקי לרשום ולשתף אותנו בקטעים המדהימים האלווו
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊