תגידי לו !!! תגידי , גם אם תתאכזבי ממשהו, תאמיני לי מניסיון שלי זה יעשה לך רק טוב .
באמת, גם אם מתאכזבים ..
אבל זאת רק דעתי ..
את תרגישי מה זה הקלה, אבן תירד לך מהלב . . אני לא יודעת מה המצב של הקשר שלכם ואיך אתם ..
אבל זאת דעתי 😊
והשיר ממש ממש יפה,
אני אוהבת את הכתיבה שלך 😊 תמשיכי לכתוב ת מ י ד .
חנוש?!
אני יודעת שממשיכים הלאה.. גם מניסיון אישי..
נראה לי שהבנת שכבר עברתי משהו כזה
בעצם משהו שונה לגמרי.. במקרה ההוא לא היינו אפילו ידידים..
פה כן.. זה בעצם הקשר שיש בנינו ידידים.. לא משהו מיוחד..
אני לא יודעת למה אני לא אומרת לו.. אולי כי אני מפחדת שכל אותם דברים קטנים
ייגמרו כשאני יגיד.. ואולי אני לא באמת מוכנה.. אבל מצד שני אני רוצה כבר להגיד לו
חעחחע חפרתי..
תודה שמחה שאת אוהבתתתתתת
וחןןןןן?! נעלמת לי מהאייסי =[[[
אוהבתת אותךך מוואאאאאאאאאאע
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 25/12/2006) חנוש?!
אני יודעת שממשיכים הלאה.. גם מניסיון אישי..
נראה לי שהבנת שכבר עברתי משהו כזה
בעצם משהו שונה לגמרי.. במקרה ההוא לא היינו אפילו ידידים..
פה כן.. זה בעצם הקשר שיש בנינו ידידים.. לא משהו מיוחד..
אני לא יודעת למה אני לא אומרת לו.. אולי כי אני מפחדת שכל אותם דברים קטנים
ייגמרו כשאני יגיד.. ואולי אני לא באמת מוכנה.. אבל מצד שני אני רוצה כבר להגיד לו
חעחחע חפרתי..
תודה שמחה שאת אוהבתתתתתת
וחןןןןן?! נעלמת לי מהאייסי =[[[
אוהבתת אותךך מוואאאאאאאאאאע
שנינוש תיראי ...
באמת הרבה דברים ייעלמו אם תגידי .. בעצם זה תלוי איך הוא ייקח את זה.
אולי גם לו יש משהו אלייך ? או שאת בטוחה שלא ?
התגובה הראשונית שלו,
הוא כנראה יתרחק .. יש כאלה שמתרחקים, יש כאלה שההפך רק מתקרבים .
אבל זה כל אחד והדרך חשיבה שלו ..
במקרה שלי,
די התרחקנו האמת .. הוא אפילו אמר שהוא הרגיש לפני שאמרתי לו שאני אוהבת אותו .
אולי במקרה שלך זה גם ככה ?
אבל אם את מפחדת שהכל ייגמר, אז באמת אל תגידי .. אבל לדעתי בסופו של דבר זה יציק לך כבר מאוד .
וקחי בחשבון אם את אומרת לו הכל יכול לקרות.
טוב באמת חפרתי !
ואני אשלח הודעה (:
מאמי אני עם חנו'ש מילה במילה
ואת מקסימה איך שאת מוציאה
את כל הרגשות והמחשבות שלך
תמשיכי לכתוב המון את כישרוניתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/12/2006) מאמי אני עם חנו'ש מילה במילה
ואת מקסימה איך שאת מוציאה
את כל הרגשות והמחשבות שלך
תמשיכי לכתוב המון את כישרוניתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה..
פשוט מושלםםםםםםםםם
מווווואהה
-דניאלו'ש-
יאא מאמי זה מדהים!
אני אוהבת תכתיבה שלך!
שנינוששששששששששש
פשוט מדהיםםםם
אהבתי נוראאאאאאאא!!
ואני עם חן מאמי בכול מילה:]]
אוהבתךךךךךךךך
ופה בשבילךךךך
מואהההההההה
מור'צי 😊