שוכבת על המיטה ומחבקת את הכר,
מתבוננת על הכד הקטן שמונח על השידה,
ומתמקדת בורד המדהים שמונח בתוכו ..
זה לא הורד הראשון שיצא לי לקבל מבחור,
אך שהוא הגיע ממך התרגשתי כמו שמעולם לא התרגשתי קודם לכן
יש בך משהו שמשגע אותי,
שגורם לי לרצות אותך יותר ויותר..
ולמרות המשחקים וחוסר הודאות
אני לא מוכנה לוותר
ומוכנה למרות הכל לקחת את הסיכון
הורד עוד לא נבל, ונראה כתמול שלשום
וכך גם האהבה שלי אלייך,
שרק מתעצמת מיום ליום ..
אל תוותר עלינו, תראה איזה יופי מה שקורה בנינו
בוא ננסה, נזרום, נראה כבר מה יקרה
ואם הורד כבר ינבול ? נשיג חדש ..
אל תנסו להבין ..
וואו זה מדההיםם !
כל כך מיוחדד !
יש לך כתיבהה..אחת היפפות..
אהבתתי [:
ואני בטוחה שיגיע הזמן ויהיה לך את הורד שלא ינבול לעולםם..
אוהבתת מלאא
ליאני (:
וואי זה מהמם ! ! !
ממש ממש אהבתי .
שמחה שאהבתן (: , וליאני נראה לי שעלית על הרעיון !
אוהבת ..
QUOTE (ליאןןן16 @ 25/12/2006) וואו זה מדההיםם !
כל כך מיוחדד !
יש לך כתיבהה..אחת היפפות..
אהבתתי [:
ואני בטוחה שיגיע הזמן ויהיה לך את הורד שלא ינבול לעולםם..
אוהבתת מלאא
ליאני (:
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהיםם מאממיייי
אהבבתתתיי
מווואה
-דניאלו'ש-
באמת מדהים.. יש דבר כזה ורדים שלא נובלים..? כנראה שכן.. =]
יאא אני ממש מתחברת לשירים שלך!!
את כותבת סוף הדרך!
אל תפסיקי לכתוב אפעם!
ואוווווווווווווו
לירנושששששששששש
אמאאא איזה משולםם
כישרוןןן נדיררר
פשוט מדהיםם
אין לי מילים
איך תיארת את האההבה שיש בך בצורה
כזאת מושלמתתת
כזאת תהורה ורד? מה יותר יפה מאהבה
צריך להילחם על אהבה כזאת
לא להיכנע ולא להגיד נואש
זה יקרה מתי שצריך רק להילחם !!
ולהאמיןןןןן:]]
אוהבתך הכי שישייש
מור'צי 😊
המון תודה , אתן כאלה חמודווות ..
יאא איזהה יפפפה (:
מתחברתת רצחח =]]
כתיבה משגגעעעת .. בחיים אל תפסיקי לכתווב ..!@
מתוקה [: , המון תודה מותק .