כאב מהול באושר
והדמעות נופלות,
חצי חיוך על השפתיים
נותר לה רק לקוות
לקוות שתחליט, לקוות שתרצה
לקוות שתדע מה אתה עושה
היא לא תחכה לעד
שעון החול כבר נהפך
אט אט הכל מתפורר
ובפנים היא שומרת כמה לה אתה חסר
הגעגועים לא מרפים
מתעצמים מרגע לרגע
הציפייה לבואך
קצת נתינה מעצמך
כאב מהול באושר
והדמעות נופלות,
חצי חיוך על השפתיים
נותר לה רק לקוות
יא את כזאת מוכשרת ... ממש ממש !!!
מזדהה פה עם חלק מהדברים,
ממש ממש יפה .
אני כל כך אוהבת לקרוא ת'קטעים שלךך..
כאלה מדהימיםם..
כל אחד יותר יפה מהשני..
הוא בסוף יבין כמה את חסרה לו ומה הוא מפסיד..
אוהבבת הממון !
ליאני (:
שמחה שאהבתן , ומעריכה את התגובות המקסימות ..
אוהבת תמיד ..
מהמםםם ומלא בכוח
אהבתי שיש לה אמונהה בסוף
מקסיםםםםםםםםם
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמאאא
איזה כתיבה איזה כתיבה
פשוט מושלםםםםםםםםם
אין אין יש לך כתיבה מדהימה ביותרר
אהבתתתייי
מווואהה
-דניאלו'ש-
מרגש פשוט..
נגע לליבי בצורה שלא תיאמן..
אוהב אותך,אחותי העעננקית- גוליבררית מדהימה שללי!
לעולם אל תפסיקי לכתוב!
[: מתווקים ..
נורא שמחה שאהבתם ..
QUOTE (pucha @ 25/12/2006) שעון החול כבר נהפך
אט אט הכל מתפורר
יפפה שללי !
אין על הכתיבה שלךךךך...
2 המשפטים האלו הזכירו לי משהו שכתבתי..
ומאמי ?! יהיה בסדרר,
תמיד פה בשבילך אוהבת המוווון
זה פשוט כזה יפה.. בעעע לא נשארו לי מילים...
יאאאאאאא ממש יפהההה!!
את כותבת ממש יפה.. מוכשרת אחת!
לירנוששששששששש
דיי אני כבר לא יודעת מה להגיד
אני מרגישה כמו תקליט
פשוט אין מיליםם
ואת כזאת כישרוניתתת
ובאמת כמו שאמרת לקוות לקוות לקוותת
כי יהיה טוב והוא יתעורר מתישהו
רק קצת אמונהההה
הכול יסתדר כי את מדהימההה
ואני בטוחה שהוא פשוט מפחד ממחוייבות
תתני לו זמן אבל אל תוותרי על האהבה הזווו
ובטח שלא תרפייי תילחמיי
אוהבתך הכי שישייש
מור'צי 😊
איזה תגובות שכיף לקרוא (:
המון תודהה ..
מה שכיף לקרוא זה את מה שאת כותבתתת ..
את מוכשרת ברמות מטוררפות ..
את פשוט סוחפת אותי לתוך המילים והרגשות ששלך ..
הכתיבה שלך ייחודדית :]
תמששיכי לכתוב ולפרסם ללנו 😊
תודה דניאלי , איזה מקסימה את 😊 ..