מי ידע את הנפש של אדם בבדידותו, שמשמיים לא נכתב לו שאהבה היא יעודו
יש המון דגים בים, ורק את הדגיגה הנכונה איני מצליח לדוג?
אוקיי אז אני טוב מדיי ונותן את כולי,
אז אני תמים מדי ואני מטרה לכרישות שאוכלות אותי ומפוצצות לי את הלב
אז אני תמים מדי ואני מטרה לדולפינות שלכאורה אמורות להיות טובות, אבל מקפיצות את ליבי ככדור
אוקיי אבל מה עם שאר התכונות?
אני יודע להקשיב, אני מתחשב
אני רומנטי (אפילו שיש כאלה שלא אוהבות את זה, בסוף כל אחת אוהבת לקבל מחמאה)
יש בי מספיק דברים טובים,
התמימות הורגת? צריך להיות רעעע בעולם הזה כדי לשרוד?
אוקיי אז הבעיה שלי שאני ממש רוצה להתאהב,
למצוא את האחת הזאתי, מביןןןןןן כל הבנות בעולם
שאין עוד אחת כמוהה, שתאהב אחד כמוני,
ולא תכדרר את ליבי ככדורסל, שלא תפוצץ את ליבי כחרסינה
שאוכל לתת לה את כולי, להקשיב ולהתחשב בה,
שתוכל להקשיב לי, להיות המקלט שלי, החומה,
הבונקר, שלידה כל בעיה שתצוץ תעלם,
שאיתה אני אוכל לישון חזק בלי לפחד .
כ"כ קשה למצוא את זה בימינו?
הנשים באמת כאלה גרועות נהיו?
הנשים באמת הפכו להיות יותר גרועות הגברים?
אני יודע שאני לא צריך לחפש וזה יבוא לבד, אז אולי זה בסדר שאני קצת עוזר לאהבה למצוא אותי,
אבל כמה אפשר לספוג שמשחקים בך ומתעללים לך בלב?
אני לא בן אדם?משעמם לנו בחיים שאנחנו משחקים בלבבות?
מי ידע את הנפש של אדם בבדידותו, שמשמים לא נכתב לו שאהבה היא יעודו.
כנראה שאמשיך לחכות, לשווא?
אין לי מילים
זה ....זה.....כל כך יפההההה.
😮 😮 😮
אמאא
איזה מדהייייייםםם
איזה כתיבהה יפפההההה אלוהייםםםם
עליך השיר מאמיי?
מוווואהה
-דניאלו'ש-
😢 עצוווב..
מרגשש
ואתה מדהים
אתה באמת אדם מדהיםםםם!! מיוחדדד!!
הממ אינלי הרבה מה להגיד..
אבל אתה תראה
שעוד יבוא היום..שתבוא לך המישהי הזאת שאתה כלכך רוצה
המישהי שפשוט תזכהה! ואני בטוחחחה שהיא תזכה בגדווווווווללל לא סתם!
הבנות שמשחקות בכה הם אך ורק מפסידות פה דבר אחד..אותך!
אתה לא צריך להתקע במחשבה של מי מה מתי למה איך וכמה..
אתה פשוט צריך להנות מהחיים.. בלי לחשוב על זה יותר מדיי
וכמו שאמרת..זה יבוא לבד.
בהצלחחחחחה שיהיההההה!
פה תמיד בשבילךך 😊
עצוב וכלכך יפההה
אתה כותב ממש מהלב וזה מה שיפה פה
אהבה באה עם הזמן כל אחד זה מה שצפוי לו
ואני בטוחה שהאהבה תגיע אלייך מהר
רק אל תפצה לה והיא תגיע
הצגת את הכמיה הזאת למישהי בצורה הכי אמיתית שיש
אפילו רגישה אותי
תאמין והיא תגיע אין שום ספקקקק
פה בשבילךךךךךךךך
לפ יווווווווו
ואל תפסיק לכתובבבב
מור'צי 😊
השארת אותי ללא מילים .. כל כך עצוב, רואים שזה בא מהלב .
האהבה תבוא, מתי שלא תצפה לה .. אבל היא תגיע, אני בטוחה .
הבנות שמשחקות בך.. לא יודעות מה הן מפסידות .
אני מקווה שהאהבה תבוא מהר,
ואם אתה צריך משהו אתה יודע איפה למצוא אותי .
תודה לכל המגיבים.
כן זה עלי אישית.
חן כן מאמי אני יודע.. אפשר למצוא אותך בדרך המלך (והמבין יבין)
QUOTE (morand @ 25/12/2006) 😢 עצוווב..
מרגשש
ואתה מדהים
אתה באמת אדם מדהיםםםם!! מיוחדדד!!
הממ אינלי הרבה מה להגיד..
אבל אתה תראה
שעוד יבוא היום..שתבוא לך המישהי הזאת שאתה כלכך רוצה
המישהי שפשוט תזכהה! ואני בטוחחחה שהיא תזכה בגדווווווווללל לא סתם!
הבנות שמשחקות בכה הם אך ורק מפסידות פה דבר אחד..אותך!
אתה לא צריך להתקע במחשבה של מי מה מתי למה איך וכמה..
אתה פשוט צריך להנות מהחיים.. בלי לחשוב על זה יותר מדיי
וכמו שאמרת..זה יבוא לבד.
בהצלחחחחחה שיהיההההה!
פה תמיד בשבילךך 😊
^^ מצטרפת!
כל מילה נכווווווווווווונה!
מאמי עוד תבוא האחת,
ואני יודעת שזה לא מעודד
אבל ככה זה החיים
והעיקר שבסוף הכל יסתדר!
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 26/12/2006) QUOTE (morand @ 25/12/2006) 😢 עצוווב..
מרגשש
ואתה מדהים
אתה באמת אדם מדהיםםםם!! מיוחדדד!!
הממ אינלי הרבה מה להגיד..
אבל אתה תראה
שעוד יבוא היום..שתבוא לך המישהי הזאת שאתה כלכך רוצה
המישהי שפשוט תזכהה! ואני בטוחחחה שהיא תזכה בגדווווווווללל לא סתם!
הבנות שמשחקות בכה הם אך ורק מפסידות פה דבר אחד..אותך!
אתה לא צריך להתקע במחשבה של מי מה מתי למה איך וכמה..
אתה פשוט צריך להנות מהחיים.. בלי לחשוב על זה יותר מדיי
וכמו שאמרת..זה יבוא לבד.
בהצלחחחחחה שיהיההההה!
פה תמיד בשבילךך 😊
^^ מצטרפת!
כל מילה נכווווווווווווונה!
מאמי עוד תבוא האחת,
ואני יודעת שזה לא מעודד
אבל ככה זה החיים
והעיקר שבסוף הכל יסתדר!
אני יודע
אבלקשה לי לחכות, כשאף אחחת אפילו לא משתינה לכיוון שלי...
ואם כן זה לנצל אותי.
wow
מדהיםםםםםםםםםםםםם!
ועוד תגיע ה- האחת , אל תדאג 😊