אני רוצה אותך
רוצה רק לעכשיו
רק עכשיו ובלי אף אחד
שנהיה רק שנינו
שהכל יישאר בינינו
אבל רק לבינתיים
שנביט אחד לשני בעיניים
שנרגיש את השפתיים
שנחזיק אחד לשני בידיים
אני רוצה אותך
כל כך רוצה
אני רוצה אליך
אך רוצה ללמוד לגם בלעדיך
הרגש בליבי פרץ את כל הגבולות
שבר אצלי את כל החומות
זה כבר לא ניתן לשליטה
זה גם לא היה בשליטה
אני לא שולטת,
אני לא חושבת.. פשוט זורמת...
אני מלטפת, מחבקת, מנשקת
אני רוצה לעצור את הרגע
להישאר איתך באותו מקום, אני ואתה לבד
בלי אף אחד
שנדבר, שנדע
שנבין, שנשמע
שנרגיש, שניגע
רק עכשיו, לא ברגע אחר
שאני לא יצטרך לוותר
אני רוצה אותך
רוצה רק לעכשיו
אני רוצה משהו זמני
לא קשר רציני
אני רוצה אותך איתי
לידי
בשבילי
אני רוצה אותך
ולא אף אחד אחר
אני רוצה אותך בלי פשרות, לא מוכנה לוותר
אני רוצה אותך..
רוצה רק לעכשיו
משהו זמני..
קשר לבינתיים..
טוב אז אני יודעת שאחרי כל הקטעים ששמתי פה הקטע הזה יראה לכם טיפה מוזר
אבל זה מה שיוצא לי..
אני הכי מבולבלת בעולם.. אז תנסו להבין =|
אוהבתת המוןןן
רותמי





