חזק אותי,אלוהיי
תן בי את הכוח
את אותה הנערה לשכוח.
עשה שליבי ישכח
שאת כול רגשותיי כלפייה ימחק.
הרי כול הרגשות האלו גרמו רק לצער
למה זה לא יכול לחזור להיות כמו בעבר?
סתם כתבתי,בלי מוזה בגרוש..
לא עליי! 😁
יאאא מדהים:]...
אתה זוכר אותי?! מהסיפור של אב'?
מדהיםםם אושריקיי
ואני שמחה שזה לא עלייך מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח בלי מוזה?!
זה מדהיםםם!!!!
מווואה
-דניאלו'ש-
מעלף מאמי
בלי מוזה יוצאים כאלה דברים יפים ?!!
חולה עלייך מאמי 😁
אושריקקקקקקקקקקק
מוכשרונציקקקקק
אהבתי נוראאא
מזל שזה לא עלייךך:]]
אתה רושם כל כך מהלבב זה אי אפשר לתאר
ואפשר הקלות לחשוב שזה עלייךך
אל תפסיק לרשוםםם
לפ יווו
הכי שישישייש
מור'צי 😊
אתה יודע שאתה מוכשר !!!
אז אם אני אגיד לך את זה זה לא יחדש לך .
ממש אהבתי מאמי ,
שמחה שזה לא עלייך . . תמשיך לכתוב, אנחנו נהנים (:
כפרה על הקטנצ'יקית המוכשר שלי ,
איזו כתיבה מדהימהה ..
אוהבת אותך אושריק [:
מורנקוש- מצטער בובה.. לא זוכר..
נאפיקית שלי..מטוורף אני עלך!!😊
דניאלי,תודה רבה!!!=)
שרוני.. את אחת ה-חמודות!😊
מורצ'יקיתת..כבר ממזמן זה לא הקטע שלי.. אכזבה,ממש לא!😊
תודה חמווווודה שלי,מחווררפן עלייך חלוונע שלי!חיחיחי
חני שללי.. האהבה שלי אתתת,אין עלייך פשוט! תודה תודה ועוד פעם תודה!😊
אאחוותתי,לייררררנייי... נעלמת לי!!!😢
תדברי איתי כשאת רואה את ההודעה הזו
חחחחחחח חמוד !!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
אאני אוהב אותךךךך יותתר!!!😊
לא מאמין שעבר כבר ששבבוווועעע..:,(
אושייי, יפהה שלילילייי!
חח כבר הגבתי לך במסנג'ר אבל בא לי להגיב לך שוב 😛
חח איןן פשוט איןןן על הכישרוןןן שלךךך!
איך אתה יודע לכתוב כל כךך יפהה?!
ובמקרה שלך חח אתה לא צריך מוזה בשביל לכתוב, יש לך את זה תמיד!
אאוווהבתתתתתתתתתת
QUOTE (oshri_Ok @ 25/12/2006) אאני אוהב אותךךךך יותתר!!!😊
לא מאמין שעבר כבר ששבבוווועעע..:,(
וואי באמת כבר שבועעעעעעע
הזמן טססססססס
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 25/12/2006) אושייי, יפהה שלילילייי!
חח כבר הגבתי לך במסנג'ר אבל בא לי להגיב לך שוב 😛
חח איןן פשוט איןןן על הכישרוןןן שלךךך!
איך אתה יודע לכתוב כל כךך יפהה?!
ובמקרה שלך חח אתה לא צריך מוזה בשביל לכתוב, יש לך את זה תמיד!
אאוווהבתתתתתתתתתת
חחחחח
חמוודה את!!
אאוהב אותך גם!😊
חחנני,כבר שבוע ויוווםם.. 😢 😢 😢
לא רוצה! 😊
באמתתת עבר כבר שבוע ויוםםם?!
יואווו איזה מהרררר
אושיי , חניי אני מ ת ג ע ג ע ת !!😢